Oprettet April 9, 2015 Jeg testede positivt i mandags, tydeligt i forhold til det ikke var med morgenurin og at jeg var 4+0! :loveshower Tirsdag tog jeg en test mere om morgenen, bare sådan fordi jeg gerne ville bekræftes i at den var god nok - den var lidt tydeligere og blev hurtigere synlig end dagen før!I morges tog jeg så den sidste test i min pakke... Men stregen var stort set kun lige så tydelig som i mandags, dog kom den med det samme.Nu er jeg lidt bekymret, men har jeg grund til at være det? Skal stregen blive tydeligere? Har det noget at sige i forhold til, om graviditeten udvikler sig som den skal? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2015 Stregen kan sagtens svinge lidt frem og tilbage i starten. Det gjorde min i hvert fald, og jeg tror primært, at det var som udtryk for forskellig koncentration i urinen. Så længe stregen kommer inden for tid, og den har farve i, så bør du ikke være bekymret. Og stort tillykke :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2015 Mine streger med tvillingerne blev aldrig super skarpe, så tror det afhænger af testene. Mine var billige strimmel test. Og stort tillykke :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2015 Jeg vil gerne give et beroligende svar men nu har jeg prøvet en bio/tidlig abort! Er det den samme SLAGS test du har brugt? Ellers få fat i nogle flere og prøv på lørdag! Er den tydeligere der er det bare udsving som sparklingrock siger. HcG skal nemlig fordobles på 2 dage. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2015 Mine blev ikke tydligere. De var mindre svage end den anden streg alle gange. Os flere uger efter. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2015 Stregen kan sagtens svinge lidt frem og tilbage i starten. Det gjorde min i hvert fald, og jeg tror primært, at det var som udtryk for forskellig koncentration i urinen. Så længe stregen kommer inden for tid, og den har farve i, så bør du ikke være bekymret. Og stort tillykke :loveshower :loveshower Tak! :kuller Du har nok ret. Jeg prøver at lade være med at bekymre mig. Jeg har jo en positiv test! Det var også dumt af mig at teste igen! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2015 Mine streger med tvillingerne blev aldrig super skarpe, så tror det afhænger af testene. Mine var billige strimmel test. Og stort tillykke :balloons Jeg har faktisk testet med tre forskellige slags... Måske det er derfor! Men er glad for at høre, at du heller ikke oplevede at få en super skarp streg! TAK! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2015 Jeg vil gerne give et beroligende svar men nu har jeg prøvet en bio/tidlig abort! Er det den samme SLAGS test du har brugt? Ellers få fat i nogle flere og prøv på lørdag! Er den tydeligere der er det bare udsving som sparklingrock siger. HcG skal nemlig fordobles på 2 dage. Jeg havde også en tidlig abort mellem mit 1. og 2. barn. Der testede jeg dog kun en gang 4+3, hvor den var svagt positiv... sammen eftermiddag begyndte jeg at bløde frisk blod og de efterfølgende dage blev det til en almindelig menstruation. Min læge bad mig teste igen, når jeg var færdig med at bløde, og der var testen negativ. Testede du svagere og svagere over nogle dage ved din abort? Det er faktisk tre forskellige slags, jeg har testet med. Måske det er derfor?! Jeg overvejer at teste igen lørdag.... men ved ikke om jeg tør. Måske skal jeg i stedet bare tro på jeg er gravid, med mindre jeg begynder at bløde! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2015 Mine blev ikke tydligere. De var mindre svage end den anden streg alle gange. Os flere uger efter. Tak for dit beroligende svar! Måske skal jeg bare stoppe med at teste! ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2015 Hvis du vil have ro, kan du teste igen - med samme type test (dette er ret vigtigt, som de andre skriver) fx om 2 og 4 dage, så skal du nok se en fin udvikling :) Og ellers held og lykke med spiren :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2015 min var heller ikke skarpe og jeg tog på et tidspunkt så mange test at der ikke var steg på den sidste fordi koncentrationen var for tynd. Så tror ikke du skal tolke på det. OG tillykke ser ud til du skal være mor:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2015 Jeg havde også en tidlig abort mellem mit 1. og 2. barn. Der testede jeg dog kun en gang 4+3, hvor den var svagt positiv... sammen eftermiddag begyndte jeg at bløde frisk blod og de efterfølgende dage blev det til en almindelig menstruation. Min læge bad mig teste igen, når jeg var færdig med at bløde, og der var testen negativ. Testede du svagere og svagere over nogle dage ved din abort? Det er faktisk tre forskellige slags, jeg har testet med. Måske det er derfor?! Jeg overvejer at teste igen lørdag.... men ved ikke om jeg tør. Måske skal jeg i stedet bare tro på jeg er gravid, med mindre jeg begynder at bløde! ;) Hvis det er forskellige tests er det HELT klart derfor - få fat i en af dem du har testet med og se efter om ikke der er udvikling sammenlignet kun med den slags eller køb to-tre ens og test med dem over de næste dage! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2015 En lille opdatering; Jeg testede igen i morges med samme slags test som i torsdags, og stregen kom denne gang lige med det samme og var væsentlig tydeligere! :yay Nu er jeg lidt mere rolig... Men nøøøj, hvor følger der mange bekymringer med sådan to streger! Jeg synes nærmest, jeg er blevet mere og mere bekymret for hver graviditet - i hvert fald de første 12 ugers tid... :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2015 En lille opdatering; Jeg testede igen i morges med samme slags test som i torsdags, og stregen kom denne gang lige med det samme og var væsentlig tydeligere! :yay Nu er jeg lidt mere rolig... Men nøøøj, hvor følger der mange bekymringer med sådan to streger! Jeg synes nærmest, jeg er blevet mere og mere bekymret for hver graviditet - i hvert fald de første 12 ugers tid... :unsure :toot tillykke :yay Det er fordi man ved hvad man har at miste :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2015 Fantastisk opdatering! Stort tillykke :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2015 :toot tillykke :yay Det er fordi man ved hvad man har at miste :kiss Tillykke Fantastisk opdatering! Stort tillykke :loveshower :loveshower Stort tillykke. Stort tillykke Tak hvor er I søde allesammen! :loveshower Og jeg tror, du har helt ret Majs! Min 2. og nu 3. graviditet har været helt anderledes helt fra starten af, fordi jeg forstår meget bedre, hvad det er der foregår inde i kroppen på mig. Og fordi jeg ved hvad det vil sige at føde, få baby i armene og alt det der følger efter... Del dette indlæg Link to post Share on other sites