Guest Rosen

Baileyte

11 indlæg i dette emne

Det er Lidt svært at finde ud af hvad man bør og ikke bør indtage...... :)

Jeg holder mig fra cigaretter, alkohol, kaffe, cola og malerdampe :rolleyes men hvordan er det nu med baileyte? Jeg drikker ca tre-4 kopper grøn eller hvid te dagligt. Men er det skadeligt for mig med enkelt kop baileyte om aftenen? Er der overhovedet alkohol i?

Tak hvis Ived noget ;)

Del dette indlæg

Nej jeg er 99,9% sikker på at der ikke er alcohol i....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er ikke alkohol i bailey-the. Det kan være aromaer, eller i den grønne bailey-the, som jeg drikker, karamelstykker, der giver "bailey"-smagen.

Jeg vil ikke mene, at 3-4 kopper hvid eller grøn the skader. I hvid the er der ingen koffein og i grøn the 20% af, hvad der er i sort the.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Drik du bare theen. Den er super god.

Del dette indlæg

Annonce ♥

HVAD?!?!? Findes der Bailey the?!?! Aiii hvor køber i det henne?!?!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg vil da også gerne vide hvor det findes.. min søster er bailey freak og tror hun savner det efter graviditet og nu amning.. ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fandt det i Søstrene Grene i Viborg i sommers... så mon ikke hele deres kæde har det?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fandt det i Søstrene Grene i Viborg i sommers... så mon ikke hele deres kæde har det?

Aii.....øv....der er langt til søstrene grene herfra...Nå jeg må lige google det :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror sagtens du kan drikke en kop med god samvittighed.

Den kan købes her

KLIK

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

HVAD?!?!? Findes der Bailey the?!?! Aiii hvor køber i det henne?!?!

Ja jeg vil da også gerne vide hvor det findes.. min søster er bailey freak og tror hun savner det efter graviditet og nu amning.. ;)

Jeg har købt hos Søstrene Grene, på Lalandia og i SuperBest. Ellers har de fleste thebutikker det, vil jeg mene. Ellers vil jeg gerne købe jer en pose og sende.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER