Oprettet April 5, 2015 Hej piger. Hvad ser i? Jeg er mega meget i tvivl? Skulle have mens i dag, og der er intet som tyder på den er på vej Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2015 Jeg kan godt se en streg. Tillykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2015 Kan du :) kan godt se den ikke er så tydlig her, og den kom ca 1,5 min efter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2015 Jeg kan også se begge streger :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2015 Jeg kan også se 2 streger :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2015 Jeg kan også se to streger :) Håber spiren bliver der! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2015 Selvom billedet er ret utydeligt, så kan jeg også se den :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2015 Jeg kan også sagtens se to streger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2015 På trods af lidt sløret billede, ser jeg også 2 streger - tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2015 Haha ja det er lidt sløret, blev bare mega overrasket Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2015 Jeg tør godt at skrive tillykke! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2015 Tusind tak :) Har lagt et bedre billede ind i går af den samme test på min tråd, hvis i ønsker at se et tydligere billede :) http://www.babyklar.dk/forum/26639/ønsket-om-en-lille-sommer.html/page-1 Del dette indlæg Link to post Share on other sites