BabyHaagensen

Barnets bog - hvilken ???

5 indlæg i dette emne

Ja som overskriften fortæller vil jeg gerne have købt min snart kommende unges Barnets bog - men hvilken skal jeg købe?

Hvilken har i og hvorfor er den god/dårlig :D

Del dette indlæg

Vi har https://www.saxo.com/dk/mine-foerste-aar-minder-og-gemmer_lenart-stenfeldt_ukendt_9788792021168

(Dog en anden farve)

Vi er rigtig glade for den. Synes der er mange gode ting deri, plus man kan købe extra sider til den.

Vi har lige den fordi det var den der fulgte med da vi købe barnevognen i sin tid.

Vi skal også have fat i den til lillebror

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har den samme som Maria til både Valdemar og lillesøster. :) Brian købte den som en slags gave til mig, da jeg var blevet gravid med Valdemar, og Valdemars - nu udfyldte - bog er nok på top3 over vigtigste ting for mig :7himmel (altså undtaget mennesker og praktisk uundværlige ting, you know ;)). Så selvfølgelig skulle vi også have den til lillesøster :)

For mig er det en fordel, at der er felter til RIGTIG mange ting om barnet, men for nogen er det måske en ulempe, hvis man ikke har tid/lyst/overskud til at få skrevet det hele, hvis man har det sådan, at man får stress/dårlig samvittighed over en bog, der kun er halvt udfyldt (det var min mor fx lidt bekymret over, da hun så den, og hånden på hjertet, så havde jeg også en lille periode, hvor jeg havde svært ved at følge med, og havde det lidt træls med det). Men min filosofi blev, at jeg hellere ville risikere en halvtom bog end risikere at minder gik tabt fordi jeg ikke lige havde et sted at skrive dem ned ;)

Jeg synes også, det er en fordel, at den er lavet som ringbind, dels fordi man, som Maria nævner, kan putte ekstra sider i, men også fordi jeg tænker, at hvis man (eller barnet ;)) ved et uheld fik rykket en side ud, så kan det "repareres" med plastiklomme, mens det er noget sværere at reparere en alm bog, hvis en side er røget ud. På minus-siden synes jeg faktisk at ringbindsformen gør den en smule sværere at bladre i, men det er en detalje :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har valgt at lave vores egen ud fra en af de fotobøger man kan bestille på nettet :) så lader vi den dække hans første år og får den printet derefter :) så det er en blanding af tekst, billeder fra fotograf og vores egne billeder af alle milepælene :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super tak for besvarelserne :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER