Besvaret May 4, 2015 Synes at der begynder at ske noget nu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2015 Sikke fin en babyhule du har dig, Lotte ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 I weekenden skulle vi til fødselsdag, så der fik jeg manden til at tage et billede :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Sikke nogen skønne maver I har!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2015 Wauw nogle maver. Min er slet ikke så stor endnu :-/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Bare vent lige pludselig går det stærkt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Min har først taget fart sådan for alvor inden for den sidste måneds tid. Lige pludselig kommer det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 Skal vi ikke have en runde mere :) Fra i tirsdags: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 Sikke en flot mave :) Må hellere snart få taget et igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 Hvor er du fin Henriette! Jeg skal nok også snart have taget et mere. Ellers får I et i næste weekend, hvor mine forældre holder sølvbryllup og det bliver lidt pænere :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2015 åhhh fine maver! min er bare ikke så fin. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2015 Hvorfor synes du ikke din mave er fin? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2015 Hvorfor synes du ikke din mave er fin? :) nåå det bare fordi min mave er rund i forvejen så nu ser jeg bare mega tyk ud i stedet for gravid. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2015 Haha ja. Jeg kunne pludselige ikke finde ud af det og så gav mine hormoner op. Så det må lige vente til tålmodigheden er vendt tilbage (om 14 år) ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2015 Haha det kender jeg godt ;) Vi venter tålmodigt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2015 Uge 13 og uge 24 lidt sker der da på 11 uger.. :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2015 Ja, der er da sket en del :) Super fin mave :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2015 ENDELIG lykkes det at få billede ind Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2015 ENDELIG lykkes det at få billede ind Hvor er du fin! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites