Loandrea

Nogle gode råd?

12 indlæg i dette emne

Hejsa, så blev det endelig min tur til at blive gravid.

Jeg tænkte om der var nogle som ville dele lidt gode råd til graviditeten eller nogle gode hjemmesider hvor man kan få nyttig viden omkring selve graviditeten.

:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke! :loveshower

Måske en app hvor du kan læse lidt om hver uge, hvilke undersøgelser du skal til, hvilke tanker man gør sig mv.?

Jeg har en app der hedder Gravid - det er denne:

LMv6Lw8.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke :yay

Libero har en gratis app (og klub med hjemmeside med masser af gode råd og links)

Hvis du ikke allerede har fundet ud af parfumeri og parabenefri junglen så vil jeg anbefale at gå efter astma allergi mærkede produkter.

Af shampoo bruger jeg STUHRs neutrale, men har hørt at minirisk til 10kr i fakta er rigtig god.

Ellers er Matas natur (den hvide) serie vildt god. Der er ansigtscreme, body lotion, Face scrub mv.

Make up vil jeg anbefale nilens jord men ikke alle er tilfreds med mascaraen.

Ellers er anglamarkt fra Kvickly også godt jeg har en hårspray derfra til festlige lejligheder uden alt for meget skidt.

Deo bruger jeg 5day deo det er den eneste uparfurmerede der bare fungerer for mig.

H&M og mamalicius er overkommelige prismæssigt i forhold til graviditets tøj. Men hvis du køber bukser i H&M vil jeg anbefale at prøve først, størrelserne varierer meget!

Hvis du gerne vil holde øje med din vægt så prøv appen "pregnancy pounds" giver et fint overblik over hvad der er normalt at have taget på og om du er indenfor normalen!

Der er også en tråd et sted herinde med gratis baby pakker!

Sidst i graviditeten er et par støtte/kompressions strømper gode.

Og så lagde jeg babyens tis underlag under lagenet i tilfælde af vandafgang!

Hmm jeg kommer måske på flere :) men det er det for nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke :yay

Libero har en gratis app (og klub med hjemmeside med masser af gode råd og links)

Hvis du ikke allerede har fundet ud af parfumeri og parabenefri junglen så vil jeg anbefale at gå efter astma allergi mærkede produkter.

Af shampoo bruger jeg STUHRs neutrale, men har hørt at minirisk til 10kr i fakta er rigtig god.

Ellers er Matas natur (den hvide) serie vildt god. Der er ansigtscreme, body lotion, Face scrub mv.

Make up vil jeg anbefale nilens jord men ikke alle er tilfreds med mascaraen.

Ellers er anglamarkt fra Kvickly også godt jeg har en hårspray derfra til festlige lejligheder uden alt for meget skidt.

Deo bruger jeg 5day deo det er den eneste uparfurmerede der bare fungerer for mig.

H&M og mamalicius er overkommelige prismæssigt i forhold til graviditets tøj. Men hvis du køber bukser i H&M vil jeg anbefale at prøve først, størrelserne varierer meget!

Hvis du gerne vil holde øje med din vægt så prøv appen "pregnancy pounds" giver et fint overblik over hvad der er normalt at have taget på og om du er indenfor normalen!

Der er også en tråd et sted herinde med gratis baby pakker!

Sidst i graviditeten er et par støtte/kompressions strømper gode.

Og så lagde jeg babyens tis underlag under lagenet i tilfælde af vandafgang!

Hmm jeg kommer måske på flere :) men det er det for nu :)

Kan se at Prenancy Pounds koster 25 kr.

Er den det værd? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan se at Prenancy Pounds koster 25 kr.

Er den det værd? :)

Tjah den er ret simpel og kan ikke så meget andet end det her: gmRwTwq.png

(Ja min vægt er ikke så god men med graviditets kvalme er det ikke lige nu jeg sætter ind med salater og motion ;) men så skal jeg jo helst holde den indtil næste trimester)

Men jeg er rigtig glad for den. Så hvis man tænker på at 25 kr er den ene af de poser slik man sparer fordi man lige tænker over vægten (man skal jo stadig ikke spise for 2 ) en ekstra gang så er det jo ikke meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjah den er ret simpel og kan ikke så meget andet end det her: gmRwTwq.png

(Ja min vægt er ikke så god men med graviditets kvalme er det ikke lige nu jeg sætter ind med salater og motion ;) men så skal jeg jo helst holde den indtil næste trimester)

Men jeg er rigtig glad for den. Så hvis man tænker på at 25 kr er den ene af de poser slik man sparer fordi man lige tænker over vægten (man skal jo stadig ikke spise for 2 ) en ekstra gang så er det jo ikke meget.

Ha ha nej det har du ret i :D Det er som om, at man bliver lidt nærig, når en app ikke er gratis ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger, tusind tak for jeres rigtig gode råd, jeg er allerede gået i gang med at læse og fået hentet jeres råd om app.

Er der nogle af jer der også har termin slut november?

Knus til alle jer <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger, tusind tak for jeres rigtig gode råd, jeg er allerede gået i gang med at læse og fået hentet jeres råd om app.

Er der nogle af jer der også har termin slut november?

Knus til alle jer <3

Vi er masser med termin i November! Kom ind i November terminsgruppen - det ligger under termins - og mødregrupper længere nede her på Babyklar :) Jeg har fx termin 17.november. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger, tusind tak for jeres rigtig gode råd, jeg er allerede gået i gang med at læse og fået hentet jeres råd om app.

Er der nogle af jer der også har termin slut november?

Knus til alle jer <3

Ja kom ind til os i novembergruppen. Jeg har termin 23. november :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt, den hopper jeg ind i med det samme :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der en der kan sende et link, jeg kan ikke finde den :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

www.babyklar.dk/forum/150/termin-november-2015/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER