Besvaret April 9, 2015 Venter stadig. Ulideligt :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2015 Hvor træls :kram2 Ja meget. Er også helt udkørt i hovedet nu. Tænker konstant, samt hovedpine. Hvis de ikke ringe idag går jeg ud fra at det er positivt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2015 Ja meget. Er også helt udkørt i hovedet nu. Tænker konstant, samt hovedpine. Hvis de ikke ringe idag går jeg ud fra at det er positivt Det tænker jeg også det er. Hvis der var noget i vejen ville de nok have ringet i tirsdags. :kram :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2015 KRAM håber det er et positivt svar! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2015 Øv, jeg troede faktisk du havde fået svar! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2015 Øv, jeg troede faktisk du havde fået svar! :kram Desværre ikke. Nu er det også 8 dage siden, så vil meget gerne høre noget Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2015 Jubiiiiiiiiiiiiiiiiii Så kom brevet ENDELIG En lille sund og rask charlie. Og han er stadig en dreng ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2015 Se nu der! :D hvor er det skønt - KÆMPE tillykke!!♡ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2015 Hvor dejligt! Stort tillykke med det gode resultat :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2015 Jubiiiiiiiiiiiiiiiiii Så kom brevet ENDELIG En lille sund og rask charlie. Og han er stadig en dreng ;-) Hvor fantastisk! Kæmpe stort tillykke!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2015 Mange tak. Nu kan jeg endelig nyde graviditeten igen. Dog trænger jeg til en ny påskeferie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2015 Jubiiiii :yay stort tillykke :kram2 :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2015 Hvor dejligt at alting er som det skal være Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2015 Tillykke det var da fantastisk! dejligt dejligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites