Guest

Hvordan er teorien nu...

46 indlæg i dette emne

Og tro mig, jeg studerede også mit billed fra NF MANGE gange, for om der måske var en lille bitte chance for at finde ud af kønnet :D Men nej, det lignede det ene og var det andet :)

:D

For os drejer det sig om ca 14 dage fra NF til køns scanning så det er jo også lige meget :D Mie får det nemlig først at vide når vi har køn :) medmindre hun lurer det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:D

For os drejer det sig om ca 14 dage fra NF til køns scanning så det er jo også lige meget :D Mie får det nemlig først at vide når vi har køn :) medmindre hun lurer det :D

Det var der også her ca. og jeg var SÅ nysgerrig :) Bliver spændende hvad hun siger til det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var der også her ca. og jeg var SÅ nysgerrig :) Bliver spændende hvad hun siger til det!

Hun snakker tit om en søster (en i dagpleje skal have en lille søster og så har hun set frost RIGTIG mange gange :D ) og i fredags var min veninde forbi med sin 6 mdr gamle pige og det var i hvert fald spændende med sådan en lille en! Så jeg håber hun bliver glad!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 30/3/2015 at 11:54 AM, Majs said:

:D

For os drejer det sig om ca 14 dage fra NF til køns scanning så det er jo også lige meget :D Mie får det nemlig først at vide når vi har køn :) medmindre hun lurer det :

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber også på at kunne vente med at fortælle det til Theo, til vi kan sige lillebror eller lillesøster :kuller

Hvilken uge skal I til kønsscanning? Efterhånden kan man vel se kønnet allerede fra uge 14 eller sådan noget? :)

Ja netop! Vi ved det ikke endnu. Vi venter lige til vi er tættere på, det er lettere for Anders i forhold til arbejde så. Men hurtigst muligt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er også et eller andet med hvordan baby vender i forhold til moderkagen, eller var det hvilken side den havde moderkagen til... Det var et studie der var blevet lavet, og en eller anden havde delt et link lige op til at jeg skulle til NF... Men kan se de to teorier peger i hver sin retning, for kan huske jeg kom frem til dreng efter den med moderkagen, og når jeg lige kigger nu, så siger "dimsen" pige... Så bliver godt nok spændende til sommer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 14+4 da jeg var afsted og hun var slet ikke i tvivl :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså til min NF nu her kunne jeg på intet billede se "dernede" men hjerteslag var 160 så var sikker på en pige- men det er altså en dreng ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså til min NF nu her kunne jeg på intet billede se "dernede" men hjerteslag var 160 så var sikker på en pige- men det er altså en dreng ;)

Nej, jeg vidste ikke du skal have en dreng! :biglove TIllykke søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 14+4 da jeg var afsted og hun var slet ikke i tvivl :)

Perfekt. Det var også deromkring med Mie og der var 3 tydelige paralelle streger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, jeg vidste ikke du skal have en dreng! :biglove TIllykke søde :kiss

Tak! Har også kun lige kort skrevet det i min mor-tråd- har simpelthen ikke haft 10 min ved en computer den sidste uge !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! Har også kun lige kort skrevet det i min mor-tråd- har simpelthen ikke haft 10 min ved en computer den sidste uge !

 

 

Ihh, tillykke - drengeboern er jo skoenne, ik? ;) 

 

Jeg er mest paa fra mobil, fordi mit wifi paa computeren spasser rundt og virker/virker ikke, saa jeg faar nogle ting med og andre... ja, rundstyk  :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et hurtigt indkast (uden at have noget forstand) så har jeg set flere teorier på Pinterest omkring moderkagen :) man søger bare på pregnancy og gender :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ikke det, der hedder nub theory? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det den teori jeg har hørt man kan bruge ved NF er hvor moderkagen sider.

Til højre en dreng

Til venstre en pige.

Der er et link til en artikel om det i juli termin. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Her er Theo fra NF-scanningen:

Hans numse ligner da rigtig godt drengen på billedet ovenfor? :)

image.jpg

Og her er så billede af baby nr. 2. Det er ganske vist kun fra uge 10, men er jeg helt skør eller er der en vandret streg? :)

image.jpg

Ved godt at man slet ikke kan regne med noget og slet ikke så tidligt. Men synes bare det er sjovt at sammenligne :)

Jeg synes også der er en vandret streg :) Ikke så tydeligt, at jeg ville gå ud og købe kjoler, men nok til at jeg ville vælge lyserød over lyseblå, hvis jeg SKULLE købe noget, og kun havde billedet at gå ud fra :) Men gælder det med stregerne allerede i uge 10? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også der er en vandret streg :) Ikke så tydeligt, at jeg ville gå ud og købe kjoler, men nok til at jeg ville vælge lyserød over lyseblå, hvis jeg SKULLE købe noget, og kun havde billedet at gå ud fra :) Men gælder det med stregerne allerede i uge 10? :chin:

 

Ej jeg regner slet slet ikke med noget. Synes bare det er sjovt :) Men nej, jeg aner ikke om man kan regne med det allerede i uge 10.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg regner slet slet ikke med noget. Synes bare det er sjovt :) Men nej, jeg aner ikke om man kan regne med det allerede i uge 10.

Nej nej, det kunne jeg heller ikke forestille mig, at du gjorde :) Men hvad siger din mavefornemmelse? Der, hvor vi købte vores scanninger, sagde de, at mors fornemmelse ofte holdt stik ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej nej, det kunne jeg heller ikke forestille mig, at du gjorde :) Men hvad siger din mavefornemmelse? Der, hvor vi købte vores scanninger, sagde de, at mors fornemmelse ofte holdt stik ;)

 

 

Altså for længe siden før jeg blev gravid, så havde jeg på fornemmelsen, at vi ville få en lillesøster. Men efter jeg er blevet gravid, har jeg ikke rigtig haft nogen fornemmelse endnu. Jeg har heller ikke drømt noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER