Dorthe

Hvad var det nu jeg skulle skrive?

15 indlæg i dette emne

Kender i det med at om aften, når man er kommet i seng, så kommer man i tanke om noget, som man skal huske at lave en tråd om på BK. MEN næste morgen så er det glemt igen ;)

Jeg kan bare ikke huske, hvad det var jeg skulle huske at lave en tråd om herinde i dag :D Jeg har brugt hele dagen på at komme i tanke om det, men nej det er væk igen. Det må være de 30 år som er ved at indhente mig ;) :D

Del dette indlæg

Ja tak det kender jeg, lige som når man ligger søvnløs over at have set en man synes man har set før, men ikke kan huske hvor

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja tak det kender jeg, lige som når man ligger søvnløs over at have set en man synes man har set før, men ikke kan huske hvor

Åhh ja den kender jeg også, rigtig træls.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kender det alt for godt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Orkk ja det kender jeg også godt :) Jeg er også 30+ , så du har nok ret i det er alderen :ba :ba

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så må du have mobilen med ind til sengen og lave en note til dig selv *s*

Del dette indlæg

Annonce ♥

kender det også godt er 30+ og det bliver værre med alderen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej, jeg er altså ikke 30 endnu, men har kendt til det i MANGE år :lolhit

Og det er rimlig belastende indimellem.. Specielt når man er på vej i seng, efter et dejligt bad, putter sig under dynen, hvortil manden spørger hvorfor man stadig har shampoo i håret <_<

Eller når man skal tisse, går ud på wc, og har glemt hvorfor man er gået derud. Man går så ind i sofaen igen, sætter sig, og kommer i tanke om at man skal tisse..

Ork, har prøvet mange flere og mere pinlige ting, men det bliver værre med årene.. Mit er så dessideret hukommelsestab og koncentrationsbesvær, grundet sygdom

Del dette indlæg

Annonce ♥

Orrrk jo- kender jeg alt for godt :D

Ligger faktisk nogle gange og tænker over noget, jeg ville sprøge om herinde, inden jeg falder i søvn. Og så har jeg da bare glemt det dagen efter :P :P Bilder mig ind det er alderen :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kender det ALT for godt.... Det sker faktisk ret tit ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ikke 30 endnu (har lige 1,5 år igen ;)) men kender kun alt for godt det med at glemme tingene. Det er ikke kun når jeg går i seng jeg kan glemme en tråd. Jeg kan sidde og læse i et par tråde og komme i tanke om at det vil jeg lige spørge om og så er det glemt 5 min. efter og så får jeg aldrig spurgt :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeps kender det alt for godt, og jeg kan ikke engang undskylde med ammehjerne :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så må du have mobilen med ind til sengen og lave en note til dig selv *s*

:D Ja det må jeg vist til, eller have en lille blok liggende ved siden af sengen. Tror bare manden vil træt af at jeg tænder lyset hele tiden, fordi der lige var noget jeg skulle huske til BK ;)

Ej, jeg er altså ikke 30 endnu, men har kendt til det i MANGE år :lolhit

Og det er rimlig belastende indimellem.. Specielt når man er på vej i seng, efter et dejligt bad, putter sig under dynen, hvortil manden spørger hvorfor man stadig har shampoo i håret <_<

Eller når man skal tisse, går ud på wc, og har glemt hvorfor man er gået derud. Man går så ind i sofaen igen, sætter sig, og kommer i tanke om at man skal tisse..

Ork, har prøvet mange flere og mere pinlige ting, men det bliver værre med årene.. Mit er så dessideret hukommelsestab og koncentrationsbesvær, grundet sygdom

Se der har du jo en rigtig god undskyldning i forhold til os andre :D

Orrrk jo- kender jeg alt for godt :D

Ligger faktisk nogle gange og tænker over noget, jeg ville sprøge om herinde, inden jeg falder i søvn. Og så har jeg da bare glemt det dagen efter :P :P Bilder mig ind det er alderen :D

Jeg bilder også mig selv ind at det er alder der gør det ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe.. jeg er ikke alene... synes calla det fedt beskrevet det med at gå ud og tisse.. det er bare så irriterende når man sætter sig til rette og skal rejse sig igen ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

skulle lige til at synge du er ikke alene.... om den problematik :D... Men jeg plejer at sige, man bliver som sit arbejde, og jeg har jo arbejdet med demente, så det giver jeg skylden...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER