Oprettet March 24, 2015 Min læge mente først jeg skulle til Riget, selvom jeg sagde, at jeg bestemt mente, at jeg hører til Hvidovre grundet GBY i 2010. Min læge sendte henvisningen den 9/3, og den 16/3 sendte Riget brev til mig om, at de havde sendt mig videre til Hvidovre. - I mellemtiden nåede jeg at bestille nakkefoldscanning på Riget. Mon jeg kan beholde min tid til nakkefold på Riget, eller SKAL den tages på Hvidovre? - Jeg kan ikke få lov at bestille ny nakkefoldscanning på Hvidovre, eg har ikke modtaget noget fra dem og de svarer ikke på mine mails? Har nogen erfaringer med henvisninger? Samt har viden om, om Hvidovre generelt er så længe om det? - Det er vel snart ved at være på tide, at de laver en tid til mig, hvis jeg ikke kan beholde den på Riget, også ift. den forudgående blodprøve. /Mette Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2015 Du skal logge på og bestille en ny. https://www.nakkefold-hs.dk/C1256DB000769AF6/Main?ReadForm Men ellers prøv at ringe til Hvidovre. Men tror nu ikke at det gør noget med nf et sted og md et andet. Omend man jo på Hvidovre bestiller tid til md umiddelbart efter nf i receptionen. :chin Jeg har ingen erfaring med henvisning, men jeg har været super glad for Hvidovre de to gange jeg har født der. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2015 Prøv evt at kontakte din læge, det kan jo være at henvisningen ikke er gået ordentligt igennem. Og så skal du jo også tilknyttes de jm der har Hvidovre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2015 Jeg fik nf på hillerød og skal have md på herlev. Det var ikke et problem. Men det var dig herlev der ikke lige havde styr på sine ting. Derfor endte jeg på hillerød Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2015 Du har nok fundet en løsning nu, men du burde bare ku få nf på riget. Vi er tilknyttet Herlev, men søgte om at føde på Hvidovre. Dog fik jeg at vide at tiden skulle bestilles på Herlev, end til vi fik en beskæftigelse fra Hvidovre. Beskæftigelsen kom med posten om fredagen, hvor vi havde nf om mandagen, så nf har vi fået lavet på Herlev men alt efterfølgende på Hvidovre (ringede bare til hvidovre lige efter nf og fik tid til md) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2015 Det viste sig, at jeg både kunne vælge at flytte NF tiden til Hvidovre eller beholde den på Riget. - Men nu er det hele aflyst, da jeg fik udskrabning efter MA i fredags :/ Mette :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2015 :kram Det gør mig ondt at læse! Håber at du trods omstændighederne er ok! Del dette indlæg Link to post Share on other sites