Besvaret April 3, 2015 Åh hvor er det spændende at følge jeres kønsscanninger! :wub Gid det var mig der allerede nu kendte barnets køn. Men ak nej, vi venter til MD. Jeg bliver ved med at sige til mig selv, at der ikke er længe til, hvilket der jo nok heller ikke er, men når I alle snart er bevidste om I får en datter eller søn, rykker det lidt i mig :P 1 måned endnu! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2015 Tillykke med kommende søn :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2015 tillykke til alle jer der har fundet ud af hvilket vidunder i har i maven:) I morgen er dagen hvor jeg finder ud af det! GLÆDER MIG :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2015 tillykke til alle jer der har fundet ud af hvilket vidunder i har i maven:) I morgen er dagen hvor jeg finder ud af det! GLÆDER MIG :loveshower Uh hvor spændende :wub det kan være du kan rette lidt op på statistikken :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2015 Uh hvor spændende :wub det kan være du kan rette lidt op på statistikken :) Hvis min fornemmelse holder stik så kan jeg:) Melder tilbage i eftermiddag når jeg ved det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2015 tillykke til alle jer der har fundet ud af hvilket vidunder i har i maven:) I morgen er dagen hvor jeg finder ud af det! GLÆDER MIG :loveshower Pøj pøj med scanningen i dag. Hvor er det mega spændende! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2015 Nå men tipper ikke statistikken til den lige fordeling da vi os venter en dejlig dreng:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2015 Stort tillykke til jer der har meldt ind over de sidste dage! Hold da fast, en masse drenge der er i denne her gruppe :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2015 Nå men tipper ikke statistikken til den lige fordeling da vi os venter en dejlig dreng:) Hihi men de er dejlige alligevel Stor tillykke med ham :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2015 Jeg har overtalt manden til at vi skal have det at vide. Nu venter vi til md i næste uge Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2015 Tillykke med ham. Det er da lidt af et drengeteam der er blevet samlet her :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2015 Vi skal have en lille pige mere <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2015 Neeeej, tillykke! Så får I lige vippet statistikken lidt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2015 Nææ hvor fint, stort tillykke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2015 taaak ja er mange drenge men godt der kom en pige mere på statistikken:) Tillykke med det:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2015 Stort tillykke med lille pigen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2015 Kryds fingre for min lille bandit ikke er blufærdig og vil vise sig frem på torsdag :rolleyes ::kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites