MissingLink

Armen for dælan

27 indlæg i dette emne

Havde lidt travlt i morges, så tog pigen i favnen, og skyndte mig ned af de par trappetrin vi har, som går op til vores hus. Næst-sidste trin- knaaaaas sagde det så. Mega smerte, hold fast i pigen, hold fast i pigen tænkte jeg bare. Hun blev sat sikkert på jorden, og så måtte far ellers komme og bære mor ind igen.

Har lige brugt 6 timer på skadestuen. En kraftig forstuvning og en fibersprængning i højre fod. Tak for det, og god ferie <_<

Nå, men den var i det mindste ikke brækket- jeg sidder i held for tiden- dejligt :) :rolleyes

Del dette indlæg

Av for dælen da, heldigt at du ikke tabte din datter.

men hold da op, 6 timer på skadestuen ;) Jeg var faldet i søvn derinde, hvis jeg skulle være der så længe.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Av for dælen da, heldigt at du ikke tabte din datter.

men hold da op, 6 timer på skadestuen ;) Jeg var faldet i søvn derinde, hvis jeg skulle være der så længe.

Der var sket ét eller andet med deres system, så de ikke kunne sende de elektroniske billeder fra røntgen ned på skadestuen. Derfor måtte de gøre det på den gammeldags facon- papirformat= tager 1000 år. Længe leve teknologien- når den altså virker ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der var sket ét eller andet med deres system, så de ikke kunne sende de elektroniske billeder fra røntgen ned på skadestuen. Derfor måtte de gøre det på den gammeldags facon- papirformat= tager 1000 år. Længe leve teknologien- når den altså virker ;)

Ja længe leve teknologien :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej av av av av av for dælen da, rigtig god bedring med den :kram2 :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

av for den da

godt du fik sat datteren sikkert ned

men godt foden ikke er brækket selvom en forstuvning næsten lige så ondt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Av, av! Pas godt på den, ellers kommer det til at tage 100 år før den er god igen!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Avs da :(

Rigtig god bedring med fussen :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Av for søren da :(

Det var da godt tøsen ikke kom til skade :)

Rigtig god bedring :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak piger :)

Ja, det var godt der ikke skete noget med Isabella. Det havde været meget værre :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Eeeeij altså søde.. for pokker da hvor er du god du holder hovedet klart og har styr på Isabella...

Håber snart foden er bedre.. god bedring :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Eeeeij altså søde.. for pokker da hvor er du god du holder hovedet klart og har styr på Isabella...

Håber snart foden er bedre.. god bedring :kram2

Tak søde. Det er bare mig i en nøddeskal. Jeg er ikke engang "sur", men er bare glad for den ikke er brækket :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Av for djævlen da!!! Godt, at du havde fat i Isabella og fik hende sikkert plantet! :) Og rigtig god bedring med foden! :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Av for djævlen da!!! Godt, at du havde fat i Isabella og fik hende sikkert plantet! :) Og rigtig god bedring med foden! :kram2

Tak :kram2

Isabella forstår ikke rigtigt, at hun ikke kan holde mig hånden når jeg går med krykkerne. Nu er hun begyndt at holde fast i enten den ene krykke, eller i min ene finger i stedet. Og så venter hun pænt på, at mor hopper efter. Hun er bare så nuller :kuller

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej av av av :(, men hvor lyder hun bare kær din datter, meget tålmodig :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

øv, for en træls oplevelse. Håber hurtigt du er ovenpå igen. sikke en hurtig reaktion at du lige nåede at "redde" din datter :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige en update og et liiiidt "ærgeligt" opstød ;)

Min fod hænger stadig og "dingler". Kan ikke bevæge den op og ned, eller fra side til side. Den har været sort, lilla/mørkeblå og er pt GRØN. Det er over et SORT område.

Nu mener læge og fys så, at jeg har revet nogle ledbånd over, for jeg kan ikke rykke foden opad- ikke så meget pga af smerte, men simpelthen fordi foden IKKE REAGERER! Arg- SUPER irriterende altså. Nu skal den måske opereres- HVEM gider lige det??

Og så er jeg bare liiiidt træt af skadestue/sygehuset som i øvrigt er det sted vi har flere dårlige erfaringer :( Så mor er ikke sur- mor er skuffet ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej for filan :( Håber snart foden er ok igen og slipper for en operation...

God bedring med den..

:kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv hvor er det træls :( :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

æv og god bedring.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej for pokker da, god bedring med foden :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op - du har da gjort det godt og grundigt! :blink

Det lyder som om en operation næsten er at foretrække for at få foden back to normal...

Hvornår beslutter de sig for eller imod?

Go' bedring i hvert fald :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak piger :kram2

Louise, det var også præcis dét fys´en sagde; altså at det havde jeg gjort godt og grundigt ;)

Jeg skal til kontrol igen i morgen, og så skal den vist scannes. Man kan nemlig ikke se ledbånd og sener på røngten.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Eij for pokker da søde.. Du har da virkelig været uheldig.. håber du kan undgå opperationen..

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Eij for pokker da søde.. Du har da virkelig været uheldig.. håber du kan undgå opperationen..

:kram

Tak Sandie, det håber jeg også. Har lige været til kontrol, og nu skal jeg på sygehuset enten i morgen eller i overmorgen. Ledbåndet er HELT sikkert overrevet- mindst 1 af de store og nogle stykker af de mindre, men jeg ved endnu ikke om det er noget "de gør noget ved". Godt jeg fik meldt det til forsikringen i går :rolleyes

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER