Besvaret March 23, 2015 :boo :boo :boo (på den gode måde, af glæde)! Hvor er det FEDT Maja :) Tillykke :glad :yay :kiss :kiss :kiss Ej nu tuder jeg også!!!! :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2015 Ej jeg har virkelig ledt efter den her tråd... men havde ikke lige overvejet den mest indlysende sted :p Endelig blev det officielt... har boblet sådan indvendigt siden jeg fik det af vide! :loveshower KÆMPE STORT KOLOENORMT TILLYKKE!!!! Jeg er ovenud lykkelig på dine vejne! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2015 Ps. TILLYKKE!!! Haha, blev så glad, at jeg glemte den detalje :D Ha ha - det var vist underforstået i den første ;) :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2015 Ih! Der er så mange i denne tid, der bliver gravide - hvor det bare får tårerne til at løbe!!! Har sådan håbet det snart kom en positiv test fra dig!! :kiss hvor er du sød!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2015 Ej jeg har virkelig ledt efter den her tråd... men havde ikke lige overvejet den mest indlysende sted :p Endelig blev det officielt... har boblet sådan indvendigt siden jeg fik det af vide! :loveshower KÆMPE STORT KOLOENORMT TILLYKKE!!!! Jeg er ovenud lykkelig på dine vejne! :biglove :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2015 Kæmpestort tillykke! Hvor er det bare fantastisk. :loveshower Så kommer du trods alt til at lave et babyværelse i jeres nye hus. ;) Jeg er glad for, det ikke skulle blive til at være et krea-rum. :glad Tillykke!! :) Ha ha - nej krea rum kunne være fedt men vi venter gladeligt 18 år :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2015 Tillykke! Hvor er det fantastisk. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2015 Du ved at jeg synes det er totalt over mega super kodylt fantalastisk :loveshower :loveshower En rigtig lille halloween baby ❤❤❤❤ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2015 Ej hvor skønt altså :loveshower Tillykke :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2015 Tak allesammen! Jeg er bare glad i låget i dag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2015 Kæmpe stort tillykke. Hvor er det dejligt at læse :) Glæder mig til at følge dig igennem din graviditet :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites