Oprettet March 23, 2015 :biglove :wub :glad :loveshower Nu tør jeg sige det højt! JEG ER GRAVIIIIIIIIIIIIID!!!!!!! Jeg har vidst det siden 13 februar, med en tidlig positiv test, men først i dag er jeg sikker på at det her er vores lille keeper!!! HJERTEBLINK! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 2 cm En lille luffe der vinkede til mor og far (tuud jeg er forelsket) Perfekt rund blommesæk Fint med fostervand 8+4 Termin 29 oktober (foreløbig) Abort risikoen er 3% når man ser hjerteblink 8+0 og den falder så derefter så abort risikoen er meget meget meget lille nu!!! Jeg har tudet ret meget af ren og skær lettelse! Lykke! Glæde! Og en stor portion hormoner ;) Og pludselig går det op for mig at der er et LIV derinde igen! Da vi sad i venteværelset helt alene, kiggede vi på hinanden og jeg sagde at lige meget hvad er dette den absolut sidste graviditet! (1 trimester for 5 gang det vil orker jeg ikke, det er så hårdt ikke bare fysisk men især psykisk) Men nu kan den FULDBYRDES! Jeg skal føde igen!!! Jeg skal have en lille slimet baby op på mit bryst :wub Jeg skal være mor igen! Søvnløse nætter og en kærlighed der bare er så dyb!!! Ok jeg er glad og rørstrømsk men jeg må godt! JEG ER GRAVID!!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2015 Ej hvor er det bare fantastisk at læse Maja :kuller Det er jo en helt vildt god dag idag :kuller Sidder her på arbejde og tuder på dine vegne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2015 Åh Maja gode nyheder :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2015 Ej hvor er det bare fantastisk at læse Maja :kuller Det er jo en helt vildt god dag idag :kuller Sidder her på arbejde og tuder på dine vegne Hvor er du sød :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2015 Hold nu op i er hurtige :D TAK :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2015 Ej hvor er det bare dejligt for jer Maja. Stort tillykke er så glad på jeres vegne :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2015 Stort tillykke med spiren :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2015 Ih! Der er så mange i denne tid, der bliver gravide - hvor det bare får tårerne til at løbe!!! Har sådan håbet det snart kom en positiv test fra dig!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2015 Kæmpe stort tillykke Maja! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2015 Kæmpestort tillykke! Hvor er det bare fantastisk. :loveshower Så kommer du trods alt til at lave et babyværelse i jeres nye hus. ;) Jeg er glad for, det ikke skulle blive til at være et krea-rum. :glad Tillykke!! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2015 :loveshower Nøj hvor har jeg ventet på denne nyhed, så dejligt for dig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2015 JUBIIIII :loveshower :loveshower :kuller :kuller :yay :yay Hvor er det fantastisk altså!!! Åh, hvor dejligt!!! Står midt i en kø på apoteket og smiler helt vildt :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2015 Ps. TILLYKKE!!! Haha, blev så glad, at jeg glemte den detalje :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2015 Fantastisk - stort tillykke :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2015 Jubii så blev det officielt :glad Endnu en gang tillykke søde Maja :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2015 Stort tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2015 Kæmpe stort tillykke :kuller :loveshower hvor er det bare skønt for jer :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2015 :boo :boo :boo (på den gode måde, af glæde)! Hvor er det FEDT Maja :) Tillykke :glad :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2015 Tak tak tak allesammen :kiss jeg er bare en glad forkvalmet julegris i dag!!! Der bor en LEVENDE baby i min mave!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites