Oprettet March 23, 2015 Min oldemor fik sin første datter i september, det var min mormor. Min mormor fik hendes første datter i september, det var min mor. Min mor fik hendes første datter i september, det var mig Og jeg skal have min første datter i september, det er da lidt syret Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2015 Ja det er da lidt sjovt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2015 Ja det er godt nok lidt spøjst :-) Vi har noget med tallet 8 i vores familie. Mon mor har fødselsdag den 18 Min storebror den 8 Jeg har den 28 Min søn har den 28 Og jeg har termin den 28 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2015 Og så fortalte min mor lige, at min oldemor havde fødselsdag d. 2. september, det er sgu da syret.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2015 Haha.... Det er meget sjovt med sådan nogen sammenfald.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2015 Hvor er det spøjst med sådan noget :) I L's familie har hans niece fødselsdag den dag jeg har termin, og hendes lillesøsters terminsdag var også den dag. Det er også lidt mærkeligt sådan at det ramler sammen på den måde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2015 Vi har også en tradition i vores familie.. min mormor fik først 1 dreng og så 2 piger.. min mor fik først 1 dreng og 2 piger.. min moster fik først 1 dreng og så 1 pige og jeg får nu også først en dreng.. lidt pudsigt.. ☺ Del dette indlæg Link to post Share on other sites