Oprettet February 21, 2011 Se lige hvad jeg har fået af min store dreng :loveshower :loveshower Den fineste lille sølvring, Og han har helt selv lavet den :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2011 Hvor er den fin.. Det er en dygtig dreng du har dig der :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2011 Hvor er den bare smuk :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2011 Hvor er den bare flot :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2011 Sikke en heldig mor du er ;) Den er rigtig fin :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2011 Ja, jeg er super heldig :loveshower Er så stolt af ham, og er sååååå glad for ringen, lige min stil OG størrelse :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2011 Hvor er den fin :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2011 Når man har fået så flot en ring af sin søn SKAL man prale :loveshower :loveshower Den er super flot.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2011 :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2011 TAAAARK :glad Jeg kan da slet ikke lade være med at prale :blush :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2011 Nååååhhh hvor er den fin :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2011 Aj hvor er den bare fin :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2011 ej hvor er den bare flot, har han selv lavet den???? den er vildt flot. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2011 Han er bare dygtig.. Den er rigtig fiiiiN!! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2011 ej hvor er den bare flot, har han selv lavet den???? den er vildt flot. Jeps han har selv lavet den :) Tusind tak alle sammen, synes jo det er dygtigste dreng jeg har :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2011 Ihhh hvor er du bare en heldig mor med sådan en skøn dreng :-) Rigtig fin ring! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2011 Nøj hvor er den flot, og så sødt af ham at lave den til dig :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2011 Se dét er kærlighed! :loveshower Hvor er den smuk! Kan dælme godt forstå du er stolt og glad! Og :respekt :respekt :respekt :respekt til ham! Vildt vildt flot arbejde! Del dette indlæg Link to post Share on other sites