Besvaret June 22, 2015 Har lige sendt B afsted med en ordentlig røvfuld sager til mødrehjælpen :) En bærepose sko og støvler (nye og brugte), en sengerand, en gammel voksipose, en trælegetøjsdims, en pose tøj og en højdemåler. Superdejligt at det ikke fylder her længere, og så håber jeg på, at det kan gøre glæde andetsteds :) (Og undskyld, hvis nogen kunne have brugt det herinde, men jeg orkede bare ikke at oprette tråd, gå på posthus osv :blush) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2015 Har lige sendt B afsted med en ordentlig røvfuld sager til mødrehjælpen :) En bærepose sko og støvler (nye og brugte), en sengerand, en gammel voksipose, en trælegetøjsdims, en pose tøj og en højdemåler. Superdejligt at det ikke fylder her længere, og så håber jeg på, at det kan gøre glæde andetsteds :) (Og undskyld, hvis nogen kunne have brugt det herinde, men jeg orkede bare ikke at oprette tråd, gå på posthus osv :blush) :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2015 Har lige sendt B afsted med en ordentlig røvfuld sager til mødrehjælpen :) En bærepose sko og støvler (nye og brugte), en sengerand, en gammel voksipose, en trælegetøjsdims, en pose tøj og en højdemåler. Superdejligt at det ikke fylder her længere, og så håber jeg på, at det kan gøre glæde andetsteds :) (Og undskyld, hvis nogen kunne have brugt det herinde, men jeg orkede bare ikke at oprette tråd, gå på posthus osv :blush) Mødrehjælpen har vist også mere brug for det, så super godt :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2015 Har lige sendt B afsted med en ordentlig røvfuld sager til mødrehjælpen :) En bærepose sko og støvler (nye og brugte), en sengerand, en gammel voksipose, en trælegetøjsdims, en pose tøj og en højdemåler. Superdejligt at det ikke fylder her længere, og så håber jeg på, at det kan gøre glæde andetsteds :) (Og undskyld, hvis nogen kunne have brugt det herinde, men jeg orkede bare ikke at oprette tråd, gå på posthus osv :blush) Jeg syntes det er mega god karma at du giver det væk, istedet for potentielt at tjene en lille skilling på det :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2015 Tak :) Men det er win-win, for det er altså også lidt nemmere for mig at aflevere en sæk ét sted end det med at sælge :D Og jeg synes jo, det er god karma at de så vil tage sig af at sælge det videre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2015 Jeg fandt en pung på cykelstien på vej hjem fra arbejde igår. Tjekkede indholdet (der var nøglekort, pendlerkort, visa, kontanter osv i) og fandt en adresse - så jeg cyklede lige en omvej for at aflevere pungen til rette ejer. Hun stod så lige uden for hoveddøren, da jeg kom, med barnevogn og indkøbsposer. Pungen var så faldet ud af en af indkøbsposerne. Hun blev MEGET glad! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2015 Jeg fandt en pung på cykelstien på vej hjem fra arbejde igår. Tjekkede indholdet (der var nøglekort, pendlerkort, visa, kontanter osv i) og fandt en adresse - så jeg cyklede lige en omvej for at aflevere pungen til rette ejer. Hun stod så lige uden for hoveddøren, da jeg kom, med barnevogn og indkøbsposer. Pungen var så faldet ud af en af indkøbsposerne. Hun blev MEGET glad! :glad :super :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2015 Jeg fandt en pung på cykelstien på vej hjem fra arbejde igår. Tjekkede indholdet (der var nøglekort, pendlerkort, visa, kontanter osv i) og fandt en adresse - så jeg cyklede lige en omvej for at aflevere pungen til rette ejer. Hun stod så lige uden for hoveddøren, da jeg kom, med barnevogn og indkøbsposer. Pungen var så faldet ud af en af indkøbsposerne. Hun blev MEGET glad! :glad Sejt! :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2015 Du er så sej Mette :yay :super :) Sejt! :super Hehe tak, men jeg gjorde nu bare det samme som jeg håber andre ville gøre for mig hvis det nu er mig en dag der taber min pung :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2015 Jeg fandt en pung på cykelstien på vej hjem fra arbejde igår. Tjekkede indholdet (der var nøglekort, pendlerkort, visa, kontanter osv i) og fandt en adresse - så jeg cyklede lige en omvej for at aflevere pungen til rette ejer. Hun stod så lige uden for hoveddøren, da jeg kom, med barnevogn og indkøbsposer. Pungen var så faldet ud af en af indkøbsposerne. Hun blev MEGET glad! :glad :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2015 M var soed at lade mig sove til 8:20 imorges og havde lavet morgenmad til os. Jeg har skaaret tykt pap ud til "fliser" idag, saa Noah havde noget at rulle fladt med sin asfaltpressebyggepladsmaskine... Idag har jeg ogsaa kigget en aeldre mand i oejnene, som sidder i rullestol og umiddelbart ser ud til ikke at vaere der. Hans oejne foelger bare alt, der kommer forbi, saa mens vi stoppede op og talte med nogle af de aeldre om den foernaevnte byggepladskoeredims, valgte jeg at kigge ham i oejnene og smile til ham. Har lagt tøj sammen for første gang i 100år dvs. PÆNT MEGET TØJ! - Det må være god karma på hjemmefronten :P Karma-yoga, darling, google er din ven ;) Karmayogaeverydamnday-somdesperatehousewife :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2015 Min mail til Rema's baby pakke var blevet væk men de søde rema folk gav mig den alligevel :yay Gratis baby pakker er god karma ;) Jeg tog Mie med ud og handle så manden kunne få lidt alene tid selvom jeg var ret underdrejet. Det var instant karma med TOTAL hygge med Mie der blev forkælet og fik en masse fine og sjove og praktiske ting med hjem. En Glad mand derhjemme og jeg kom væk hjemmefra! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2015 Alle de smil Leonora bragte frem hos fremmede da hun lå på maven i indkøbsvognen i Rødovre Centrum i formiddag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2015 En totalt hygge dag i Randers Regnskov :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2015 At Maja/Majs inviterede mig med til Take that koncert i boxen til okt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2015 At en fremmed dame på Bones kom hurtigt forbi vores bord og smilende sagde "Det er vel nok en dejlig dreng, I har" :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2015 Vi har lige taget en blaffer med i bilen.. :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2015 Vi har lige taget en blaffer med i bilen.. :super Sådan noget tør jeg ikke :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2015 Sådan noget tør jeg ikke :blush Jeg har eller aldrig gjort det før. Men det var en ung pige med hippie tøj.. Og Rasmus kører :) så hellere os end en eller anden psykopat! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2015 Jeg har eller aldrig gjort det før. Men det var en ung pige med hippie tøj.. Og Rasmus kører :) så hellere os end en eller anden psykopat! Det er korrekt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 En sød gartner, der helt sikkert selv har haft børn. Da han så mig og barnevognen komme gående slukkede han den larmende maskine og ventede til jeg var et stykke forbi før han tændte igen :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 En sød gartner, der helt sikkert selv har haft børn. Da han så mig og barnevognen komme gående slukkede han den larmende maskine og ventede til jeg var et stykke forbi før han tændte igen :gladSejt!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 En sød gartner, der helt sikkert selv har haft børn. Da han så mig og barnevognen komme gående slukkede han den larmende maskine og ventede til jeg var et stykke forbi før han tændte igen :glad Aaawww. Sådan nogle små ting gør altså bare alverden til forskel. Jeg ville ønske at hele verden (inkl mig selv) blev bedre til det, for så ville verden virkelig være et bedre sted - ganske omkostningsfrit og let. Da jeg var på Hvidovre i sidste uge, kom jeg ud fra trappeopgangen og en sød portør kiggede bare på mig, smilede og pegede i retning af fødegangen :) Den dér umiddelbarhed, "jeg ser dig, du skal den vej" er bare skøn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 Jeg hjalp et bedsteforældre par med at finde de rigtige bleer som deres datter havde bestilt til deres nye barnebarn som de skulle ud og se :kuller Iøvrigt synes jeg, at det her er fantastisk god karma http://aarhus.lokalavisen.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20151020/artikler/710219945/1449 Del dette indlæg Link to post Share on other sites