Guest

God karma tråden!

100 indlæg i dette emne

hvor er i søde, det må også give god karma :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hvor er i søde, det må også give god karma :)

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke helt finde ud af om det her er god karma eller totalt idioti:

 

I formiddag var jeg forbi Lidl og handle. Bagefter da jeg kommer ud på parkeringspladsen ligger der lige foran mig på parkeringspladsen nogle earphones til iPhone. Jeg tjekker lige det ikke er mine jeg har tabt, det er de ikke selv om de er helt magen til. Der er flere andre mennesker på parkeringspladsen så jeg kigger rundt for at se om nogen ser interesserede ud, de kigger tilbage og fortsætter deres. Så... jeg går ind i Lidl og gir earphones'ne til kasse ekspedienten og forklarer jeg har fundet dem. Selv om jeg egentlig havde lidt lyst til at beholde dem så kom jeg bare til at tænke at nogen måske var kede af at have mistet deres earphones og går og leder efter dem. Men hvad er chancen egentlig...

 

Her til aften var jeg så i Lidl igen (ja vi skal handle meget til så stor familie), jeg køber noget kød som jeg har en rabat kupon til, tror jeg. Kasse ekspedienten kan ikke få kuponen til at virke, trækker kødet ind og ud flere gange og finder til sidst ud af at kuponens dato er udløbet. Det havde jeg glemt at tjekke. Så jeg får kødet uden rabat men tænker jeg må hellere tjekke bonnen fordi hun jo trak det ind og ud flere gange. Kødet er ikke på min bon. Så.... jeg går hen og siger jeg har vist ikke betalt for kødet og betaler 25,- for det. Selv om jeg egentlig havde lidt lyst til at lade som ingenting, det var bare det at nu stod jeg jo og tjekkede bonnen og så ku jeg ikke li at gå med varen selv om det var deres egen fejl.

 

Så god mavefornemmelse, og alligevel så føler jeg mig sku lidt dum... please sig der snart sker noget godt for mig ifølge karma loven? Eller måske er min belønning bare at slippe for den der ondt i maven over at gøre noget man godt ved er lidt forkert.  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke helt finde ud af om det her er god karma eller totalt idioti:

I formiddag var jeg forbi Lidl og handle. Bagefter da jeg kommer ud på parkeringspladsen ligger der lige foran mig på parkeringspladsen nogle earphones til iPhone. Jeg tjekker lige det ikke er mine jeg har tabt, det er de ikke selv om de er helt magen til. Der er flere andre mennesker på parkeringspladsen så jeg kigger rundt for at se om nogen ser interesserede ud, de kigger tilbage og fortsætter deres. Så... jeg går ind i Lidl og gir earphones'ne til kasse ekspedienten og forklarer jeg har fundet dem. Selv om jeg egentlig havde lidt lyst til at beholde dem så kom jeg bare til at tænke at nogen måske var kede af at have mistet deres earphones og går og leder efter dem. Men hvad er chancen egentlig...

Her til aften var jeg så i Lidl igen (ja vi skal handle meget til så stor familie), jeg køber noget kød som jeg har en rabat kupon til, tror jeg. Kasse ekspedienten kan ikke få kuponen til at virke, trækker kødet ind og ud flere gange og finder til sidst ud af at kuponens dato er udløbet. Det havde jeg glemt at tjekke. Så jeg får kødet uden rabat men tænker jeg må hellere tjekke bonnen fordi hun jo trak det ind og ud flere gange. Kødet er ikke på min bon. Så.... jeg går hen og siger jeg har vist ikke betalt for kødet og betaler 25,- for det. Selv om jeg egentlig havde lidt lyst til at lade som ingenting, det var bare det at nu stod jeg jo og tjekkede bonnen og så ku jeg ikke li at gå med varen selv om det var deres egen fejl.

Så god mavefornemmelse, og alligevel så føler jeg mig sku lidt dum... please sig der snart sker noget godt for mig ifølge karma loven? Eller måske er min belønning bare at slippe for den der ondt i maven over at gøre noget man godt ved er lidt forkert. :D

Det er EKSTRA god karma når man vælger det rigtige SELVOM man har lyst til noget andet!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er EKSTRA god karma når man vælger det rigtige SELVOM man har lyst til noget andet!!!

Håber det passer for jeg havde faktisk lidt skyldfølelse over at overveje det andet  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand der nussede mig i søvn igår - jeg ved han ikke er fan, jeg var bare skidt og kunne ikke sove, så han gjorde det bare fordi han var sød!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber det giver god karma, at jeg købte chips til min mand i tirsdags (efter at han havde ævlet om chips i 3 dage) og jeg faldt ikke for fristelsen, så der blev ikke engang købt noget til mig selv :D (det fortrød min gravidemave om aftenen, men jeg var stolt)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At manden og jeg aflyste vores hårdt tiltrængte "vi trækker stikket ud, sætter verden på pause og slapper af dag", som vi havde haft planlagt og glædet os til i to uger nu, for at rende hele nabolaget rundt (og der er langt fra dør til dør herude på landet) med en hund der var stukket af og forsøge at finde ejeren. Ingen ville kendes ved den, så vi endte med at ringe til politiet, hvor ejeren heldigvis havde efterlyst den.

 

Julle (som den hed) tilbragte et par timer hos os med at lege i haven og spise kattenes mad, inden han blev hentet af sin ejer, som, da han spurgte hvad vi skulle have for det, fik svaret: "ingenting selvfølgelig". Dog håber jeg, at universet nu vil belønne os med at hele verden faktisk lader os være i fred i morgen i stedet, hvor "trække stikket ud dagen" nu er rykket til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er GOD karma når JustMe tilbyder at hjælpe i huset på tirsdag :biglove - at Mie og jeg så tager en fridag lige netop tirsdag er jo så en anden sag - men så er det heldigt at JustMe og Aron så er total med på vores planer så det er win win :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay jamen det er jo bare mit held ati havde lavet planer som kan inkludere os :-p

Jeg husker med al tydelighed de første måneder eftervi flyttede ind - det var hæsligt! Så vil bare gerne hjælpe :-)

Du er en SKAT!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i dag snakket med en hjerneskadet kvinde meget af vores flyvetur. Hun var alene på tur og så glad og spændt. Jeg havde åbenbart gjort mig så bemærket at et par andre fra flyet kommenterede det da vi gik ud. Dog hørte jeg lidt lydbog når jeg lige trængte til ro ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag gav jeg mine sidste £ til en hjemløs kvinde. Hun så ung og venlig ud, og sad med et skilt hvor der stod "smil, det er gratis".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leras buket initiativ!!! Det er virkelig gid karma!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leras buket initiativ!!! Det er virkelig gid karma!!!

:Unsure lyder som noget jeg har misset.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:Unsure lyder som noget jeg har misset.

:ditto ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto ?

Der er blevet sendt en buket til Maustique på Leras' initiativ :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er blevet sendt en buket til Maustique på Leras' initiativ :)

:super

Og der var endnu en ting jeg ikke lige har fået med! ;)

Edit. Så fandt jeg tråden! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige pakket 101 dyrekortpakker fra føtex i en kuvert, som jeg sender til en venindes 5-årige datter ☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver lige nødt til at hive den her tråd op igen:

Jeg havde bestilt en kurv med en masse specialøl til min far i fars dags gave, og havde ikke liiiiige overvejet at den nok var pænt tung at slæbe fra Salling til min fars lejlighed. Så jeg sidder på en bænk og holder pause og pruster.

Og så kommer der en frisk lille ældre dame med rollator og spørger hvor langt, jeg skal. Jeg svarer hende, og det er et par hundrede meter fra, hvor vi er. "Så sæt kurven op på min rollator, så kan vi følges". Og så fulgte hun mig ellers afsted, så jeg slap for at slæbe mere, og vi sludrede lidt.

Da vi siger farvel, ser jeg at hun vender om og går den modsatte vej, så hun skulle ikke engang samme vej som mig :lolhit

Hvis det ikke er god karma, så ved jeg sørme næsten ikke, hvad der er :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver lige nødt til at hive den her tråd op igen:

Jeg havde bestilt en kurv med en masse specialøl til min far i fars dags gave, og havde ikke liiiiige overvejet at den nok var pænt tung at slæbe fra Salling til min fars lejlighed. Så jeg sidder på en bænk og holder pause og pruster.

Og så kommer der en frisk lille ældre dame med rollator og spørger hvor langt, jeg skal. Jeg svarer hende, og det er et par hundrede meter fra, hvor vi er. "Så sæt kurven op på min rollator, så kan vi følges". Og så fulgte hun mig ellers afsted, så jeg slap for at slæbe mere, og vi sludrede lidt.

Da vi siger farvel, ser jeg at hun vender om og går den modsatte vej, så hun skulle ikke engang samme vej som mig :lolhit

Hvis det ikke er god karma, så ved jeg sørme næsten ikke, hvad der er :biglove

Åhh hvor sødt gjort af hende! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver lige nødt til at hive den her tråd op igen:

Jeg havde bestilt en kurv med en masse specialøl til min far i fars dags gave, og havde ikke liiiiige overvejet at den nok var pænt tung at slæbe fra Salling til min fars lejlighed. Så jeg sidder på en bænk og holder pause og pruster.

Og så kommer der en frisk lille ældre dame med rollator og spørger hvor langt, jeg skal. Jeg svarer hende, og det er et par hundrede meter fra, hvor vi er. "Så sæt kurven op på min rollator, så kan vi følges". Og så fulgte hun mig ellers afsted, så jeg slap for at slæbe mere, og vi sludrede lidt.

Da vi siger farvel, ser jeg at hun vender om og går den modsatte vej, så hun skulle ikke engang samme vej som mig :lolhit

Hvis det ikke er god karma, så ved jeg sørme næsten ikke, hvad der er :biglove

Det er skisme god karme :kuller sød ældre dame :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver lige nødt til at hive den her tråd op igen:

Jeg havde bestilt en kurv med en masse specialøl til min far i fars dags gave, og havde ikke liiiiige overvejet at den nok var pænt tung at slæbe fra Salling til min fars lejlighed. Så jeg sidder på en bænk og holder pause og pruster.

Og så kommer der en frisk lille ældre dame med rollator og spørger hvor langt, jeg skal. Jeg svarer hende, og det er et par hundrede meter fra, hvor vi er. "Så sæt kurven op på min rollator, så kan vi følges". Og så fulgte hun mig ellers afsted, så jeg slap for at slæbe mere, og vi sludrede lidt.

Da vi siger farvel, ser jeg at hun vender om og går den modsatte vej, så hun skulle ikke engang samme vej som mig :lolhit

Hvis det ikke er god karma, så ved jeg sørme næsten ikke, hvad der er :biglove

Åh, en skøn oplevelse :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en skøn gammel dame BBM :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kristian har 3 storebrødre som alle bor i KBH. I går skriver den ene om det ville være ok med mig hvis de låner Kristian med til AC/DC koncert i Roskilde 15. Juli. De betaler hele gildet, både billet, transport, mad og drikke :o

DET er altså god karma, og ikke mindst at de tjekker med mig først om jeg er ok med det! SÅ fedt at kunne overraske ham med det i dag :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kristian har 3 storebrødre som alle bor i KBH. I går skriver den ene om det ville være ok med mig hvis de låner Kristian med til AC/DC koncert i Roskilde 15. Juli. De betaler hele gildet, både billet, transport, mad og drikke :o

DET er altså god karma, og ikke mindst at de tjekker med mig først om jeg er ok med det! SÅ fedt at kunne overraske ham med det i dag :yay

Det er dæleme god stil! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER