Besvaret March 19, 2015 En yngre mand der for nogen dage siden spurgte om jeg skulle have hjælp til at komme ud af bussen med både Ronja og barnevogn med Liv i :) det er faktisk sjældent det sker <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2015 Buschaufføren på vej hjem som spurgte om det var gået fint med at komme af med barnevogn og sagde at næste gang kunne jeg bare trykke på handicap-knappen så ville han køre helt ind til kantstenen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2015 Rigtig god karma til den søde ekspedient der meget tålmodigt hjalp med at finde den perfekte sko til Freja, kun for til sidst at gøre opmærksom på at lige præcis den model havde havde hun på tilbud i sidste års farver. Den viste sig så faktisk at være pænere (i mine øjne) og 200 kr billigere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2015 Det er f*cking god karma at Vanni har fået BIF! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2015 Det er f*cking god karma at Vanni har fået BIF! :loveshower Aiiiiii :glad :yay :) YES!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2015 Aiiiiii :glad :yay :) YES!!!!Jeg tudede da hun ringede. Jeg er SÅ glad på deres vegne :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2015 Jeg tudede da hun ringede. Jeg er SÅ glad på deres vegne :loveshower YES!!!!! :glad :toot :loveshower :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2015 Det er f*cking god karma at Vanni har fået BIF! :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2015 Det er f*cking god karma at Vanni har fået BIF! :loveshower :yay :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2015 Det er f*cking god karma at Vanni har fået BIF! :loveshower:loveshower Det er også så fantastisk, så skal den gode karma også favne dig, så du kan få ro :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2015 :loveshower Det er også så fantastisk, så skal den gode karma også favne dig, så du kan få ro :kram2:kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2015 En yngre mand der for nogen dage siden spurgte om jeg skulle have hjælp til at komme ud af bussen med både Ronja og barnevogn med Liv i :) det er faktisk sjældent det sker <_< Det er danskere generelt rigtig dårlige til... Hjemme i Sverige lærer børnene det allerede i dagis og i skolen og selv de hårdeste unge hip-hop fyrer flyver op for at hjælpe gamle damer, gravide og folk med barnevogn i bus og tog.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2015 Det er f*cking god karma at Vanni har fået BIF! :loveshower :yay :glad :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2015 Det er danskere generelt rigtig dårlige til... Hjemme i Sverige lærer børnene det allerede i dagis og i skolen og selv de hårdeste unge hip-hop fyrer flyver op for at hjælpe gamle damer, gravide og folk med barnevogn i bus og tog.... Det er virkelig skidt herhjemme. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2015 At min mand har købt et par sko til mig! Bare sådan ud af ingenting :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2015 Det er f*cking god karma at Vanni har fået BIF! :loveshowerHvad er BIF? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2015 Hvad er BIF?'Barn i forslag' :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2015 Det er virkelig skidt herhjemme. Så har jeg da virkelig været heldig med de danskere jeg møder, jeg har aldrig skulle spørge om hjælp med barnevognen i hverken bussen eller toget (IC togene), folk har altid selv tilbudt det. Og jeg har rejst rigtig meget til Jylland med toget og Edith :) Jeg har også været ude for som gravid, at folk både i bus og tog, spørger om ikke jeg vil sidde og flytter sig - jeg bliver altid lidt pinlig over det ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2015 Så har jeg da virkelig været heldig med de danskere jeg møder, jeg har aldrig skulle spørge om hjælp med barnevognen i hverken bussen eller toget (IC togene), folk har altid selv tilbudt det. Og jeg har rejst rigtig meget til Jylland med toget og Edith :) Jeg har også været ude for som gravid, at folk både i bus og tog, spørger om ikke jeg vil sidde og flytter sig - jeg bliver altid lidt pinlig over det ;) Jeg spørger altid.... Især IC3 togene er virkelig ikke bygget til barnevogne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2015 Jeg spørger altid.... Især IC3 togene er virkelig ikke bygget til barnevogne Altså jeg havde også spurgt, hvis det var nødvendigt, men jeg har bare aldrig været ude for at det var nødvendigt at spørge :yay Ic3 togene er virkelig ikke bygget til børnefamilie <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2015 Det er f*cking god karma at Vanni har fået BIF! :loveshowerDet her!!! :glad :biglove Og at Søren og Anna igen havde købt blomster til mig :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2015 Altså jeg havde også spurgt, hvis det var nødvendigt, men jeg har bare aldrig været ude for at det var nødvendigt at spørge :yay Ic3 togene er virkelig ikke bygget til børnefamilie <_< Ah jeg mener at jeg altid spørger om folk med barnevogn skal have hjælp.... Der går stadig nogen måneder før jeg får chancen for at være "hende med barnevognen" ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2015 Ah jeg mener at jeg altid spørger om folk med barnevogn skal have hjælp.... Der går stadig nogen måneder før jeg får chancen for at være "hende med barnevognen" ;-) Nåh ;) jamen så er du jo bare en af de søde danskere jeg møder på min vej ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2015 Nåh ;) jamen så er du jo bare en af de søde danskere jeg møder på min vej ;) Dejligt at høre at der er danskere rundt omkring i landet der er gode til at hjælpe :) Desværre er det ikke meget her hvor jeg bor og det er hellere ikke altid at buschaufførerne er super gode. Jeg står tit med en barnevogn jeg ikke har fået på plads og bremset samt Ronja i den anden hånd og prøver at sætte hende ned, og så begynder chaufføren at køre så vi er ved at miste balancen. Ronja er heldigvis blevet god til at komme hurtig ind og sætte sig så jeg kan koncentrer mig om barnevognen. Jeg er måske bare uheldig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites