Ema

råd mod tør hoste

9 indlæg i dette emne

Er ved at være desperat. Har simpelthen den mest irriterende tørre hoste og den bliver bare værre og værre.

Er der nogen der har nogle gode husråd ser hjælper på hoste.

Vicks og te med honning er afprøvet uden succes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

For mig var lykken Halls, varm hyldebær saft, og at have en drikkefunk med vand med over alt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, jeg har hørt at løg og tomat er hårdt for halsen, så hvis du spiser meget at det, kan det måske hjælpe at skære ned? :chin:

Ellers tænker jeg måske - udover det nævnte - varm mælk?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noget der hedder zyx blev min redning da jeg døjede med det. To dage med zyx og jeg har ikke hostet siden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noget der hedder zyx blev min redning da jeg døjede med det. To dage med zyx og jeg har ikke hostet siden.

Zyx må man, så vidt jeg ved, ikke tage når man er gravid. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Zyx må man, så vidt jeg ved, ikke tage når man er gravid. :)

Hvis man snakker med lægen først, så må man gerne. Det var lægen der sagde at jeg skulle tage/prøve dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for råd.

Skal til lægen på torsdag og hvis det stadig er et problem der, så må jeg lige snakke med ham om de der zyx.

Men håber godt nok at det er ovre inden da, for det har været meget småt med søvn de sidste to nætter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man snakker med lægen først, så må man gerne. Det var lægen der sagde at jeg skulle tage/prøve dem.

Ah, okay :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min læge sagde en gang dobbelt op på A-vitamin i et par dage, det skulle "smøre" halsen, så den får mulighed for at slappe af. Ved dog ikke om du må tage så meget A-vitamin når du er gravid, men du kan jo altid høre lægen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER