Solvej99

Kan det mon skade?

21 indlæg i dette emne

Jeg har højst sandsynligt gang i en bio.

Jeg går til yoga om søndagen og skal jo derfor afsted i morgen. Men kan det mon skade? Ville I lade være og sørge for at holde kroppen helt i ro?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Helt personligt ville jeg holde mig i ro.. Om det nogen som helst påvirkning har ved jeg ikke, men jeg ville blive hjemme :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu spørg jeg nok dumt.. men hvad er bio ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville nok også give kroppen så meget ro som muligt. Håber altså snart du får noget ro :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt sikkert holde den i ro :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu spørg jeg nok dumt.. men hvad er bio ?

Man tester positivt for graviditet. Men ægget får ikke sat sig fast og man får mens alligevel.

Google biokemisk graviditet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar. Jeg skipper det i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville tage afsted! Yoga er jo en forholdsvis mild motionsform, og den kan give enormt meget på den mentale konto - det tænker jeg, kunne være godt ift graviditet. Jeg tror ikke på, man kan ødelægge en graviditet med yoga overhovedet. Hvis man må spille håndbold/fodbold, kan man uden problemer dyrke yoga. Du kan jo evt springe nogle af de allermest belastende bagoverbøjninger over :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville tage afsted! Yoga er jo en forholdsvis mild motionsform, og den kan give enormt meget på den mentale konto - det tænker jeg, kunne være godt ift graviditet. Jeg tror ikke på, man kan ødelægge en graviditet med yoga overhovedet. Hvis man må spille håndbold/fodbold, kan man uden problemer dyrke yoga. Du kan jo evt springe nogle af de allermest belastende bagoverbøjninger over :)

 

Altså hvis jeg var helt almindelig gravid uden blødninger osv., så ville jeg også bare fortsætte. Men så længe, der er en "abortrisiko", så hører man jo ofte, at kvinder bliver rådet til at holde sig i ro. Så derfor var jeg lidt i tvivl :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså hvis jeg var helt almindelig gravid uden blødninger osv., så ville jeg også bare fortsætte. Men så længe, der er en "abortrisiko", så hører man jo ofte, at kvinder bliver rådet til at holde sig i ro. Så derfor var jeg lidt i tvivl :)

Jeg tænker bare, at yoga er så mildt. Selvfølgelig afhængigt af hvilken slags det er ;) Jeg har det bare altid så godt mentalt bagefter, at jeg tænker, at det ville være godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker bare, at yoga er så mildt. Selvfølgelig afhængigt af hvilken slags det er ;) Jeg har det bare altid så godt mentalt bagefter, at jeg tænker, at det ville være godt :)

Jeg elsker det også og vil helt sikkert fortsætte med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker det også og vil helt sikkert fortsætte med det :)

Jeg skal gerne anbefale et gravid-hold ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal gerne anbefale et gravid-hold ;)

Tak ;) Men jeg træner i Fitness World, så jeg bruger deres hold :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvordan går det med dig lillemi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak ;) Men jeg træner i Fitness World, så jeg bruger deres hold :)

Hvordan er deres yoga?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvordan går det med dig lillemi

Har haft en lille smule lysebrunt i dag. Men mine test er blevet tydeligere. Så jeg ved stadig hverken ud eller ind :wacko

Tak fordi du spørger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg blødte tidligere i min graviditet fik jeg at vide fra Skejby, at før i tiden anbefalede man ro i sådan en situation, men at man nu ved at det ikke ændre noget. Så man kan sagtens være aktiv (med måde), hvis man har lyst til det.

Personligt havde jeg ikke det store behov for aktivitet. Var til yoga ca en uge efter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg blødte tidligere i min graviditet fik jeg at vide fra Skejby, at før i tiden anbefalede man ro i sådan en situation, men at man nu ved at det ikke ændre noget. Så man kan sagtens være aktiv (med måde), hvis man har lyst til det.

Personligt havde jeg ikke det store behov for aktivitet. Var til yoga ca en uge efter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft en lille smule lysebrunt i dag. Men mine test er blevet tydeligere. Så jeg ved stadig hverken ud eller ind :wacko

Tak fordi du spørger :)

det var da godt jeg har fået taget en blodprøve igen i dag får svar i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det var da godt jeg har fået taget en blodprøve igen i dag får svar i morgen

Spændende :glad :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende :glad :goodluck

tror desværre ikke på det men så har det været en bio og så er det jo fordi der har været noget galt med ægget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER