Oprettet March 12, 2015 :bd Testhold UGE 13 + 14 :bd Vi håber og drømmer om en masse positive streger igen Held og lykke til alle :stork :bdUGE 13 :bd Mandag d. 23. marts Tirsdag d. 24. marts Onsdag d. 25. marts :loveshowerBabynr.3 - Gravid :stork Torsdag d. 26. marts Loandrea :bd Fredag d. 27. marts stephi-pigen - Gravid :stork JungleKvinde - Mens Lørdag d. 28. marts Rila - Mens Søndag d. 29. marts :bdUGE 14 :bd Mandag d. 30. marts roselein - Gravid :stork lpd - Mens Tirsdag d. 31. marts osvic - Mens Onsdag d. 1. april Torsdag d. 2. april Fredag d. 3. april Lørdag d. 4. april Søndag d. 5. april Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2015 Da jeg ikke kunne være med på min egen testtråd sidst, må jeg jo prøve igen i håb om at ÆL snart indfinder sig <_< Og ellers kan jeg hygge mig med, at babystøve for alle jer andre :loveshower :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2015 Jeg håber sådan at jeg lige om snart, kan melde mig her!! Jeg skal bare lige få æl først ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2015 Dumme ÆL!!! Hepper på at den snart kommer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2015 Håber den dumme ÆL snart er der for jer begge :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2015 Hej❤️ Jeg vil gerne på uge 13 den 25!❤️❤️❤️ Taaaaak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2015 Hej❤️ Jeg vil gerne på uge 13 den 25!❤️❤️❤️ Taaaaak Hej :balloons Jeg skriver dig på til d. 25 :kiss :bd :bd :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2015 Jeg napper fredag d. 27. marts :glad :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2015 Hej❤️ Jeg vil gerne på uge 13 den 25!❤️❤️❤️ Taaaaak :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2015 Jeg napper fredag d. 27. marts :glad :bd :bd :bd Yaaaay. Så godt at du endelig fik ÆL! Jeg skriver dig på, når jeg sidder ved en computer i morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2015 Du må godt sætte mig på den 30. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2015 Jeg vil meget gerne på den 26. Marts :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2015 Du må godt sætte mig på den 30. :) YAAAAY :loveshower :bd :bd :bd :bd Jeg vil meget gerne på den 26. Marts :-) Det kommer du :P :bd :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2015 Tusind tak, er virkelig spændt. ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2015 Tusind tak, er virkelig spændt. ;-) Det kan jeg sørmer godt forstå :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2015 Jeg vil gerne på fredag den 27.! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2015 Jeg vil gerne på fredag den 27.! :D Du kommer på d. 27. :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2015 Så blev det vores testuger :glad hvordan går det jer andre, kan i holde jer fra testene? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2015 Du kommer på d. 27. :bd :bd :bd Jeg har allerede fået mens - so I'm out ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2015 Jeg har allerede fået mens - so I'm out ;)Øv for den! Jeg retter, når jeg får fat i en computer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2015 SÅ kom der to streger til mig❤❤❤❤❤ Krydser fingre for at den bliver der!!! Held&lykke til alle jer andre på holdet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2015 Øv for den! Jeg retter, når jeg får fat i en computer Så er det rettet! Håber på det ebdste for dig til næste gang :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2015 SÅ kom der to streger til mig❤❤❤❤❤ Krydser fingre for at den bliver der!!! Held&lykke til alle jer andre på holdet :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Stort tillykke med den lilel ny spire :stork Jeg håber at den bliver :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2015 SÅ kom der to streger til mig❤❤❤❤❤ Krydser fingre for at den bliver der!!! Held&lykke til alle jer andre på holdet Tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites