Camilla_krøier

Gravid kittel

5 indlæg i dette emne

Jeg studere til bioanalytiker og der skal vi have kittel på til alle laboratorieøvelserne og jeg kan godt se at det bliver er problem at komme i min alm kittel det sidste modul før jeg går på sommerferie/barsel, men jeg kan bare ikke finde nogen der sælger kitler til gravide, jeg er i forvejen plussize så jeg synes det er lidt nederen hvis jeg skal endnu større op i alm kittel, så bliver det hurtigt lidt Luna frakke over det... Pt er jeg i klinik på Herlev hospital og her har vi specielle uniformer der er lavet til gravide, men de skal jo afleveres igen når jeg stopper om en måneds tid....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg studere til bioanalytiker og der skal vi have kittel på til alle laboratorieøvelserne og jeg kan godt se at det bliver er problem at komme i min alm kittel det sidste modul før jeg går på sommerferie/barsel, men jeg kan bare ikke finde nogen der sælger kitler til gravide, jeg er i forvejen plussize så jeg synes det er lidt nederen hvis jeg skal endnu større op i alm kittel, så bliver det hurtigt lidt Luna frakke over det... Pt er jeg i klinik på Herlev hospital og her har vi specielle uniformer der er lavet til gravide, men de skal jo afleveres igen når jeg stopper om en måneds tid....

Hmm min eneste tanke var netop at gå en størrelse op men så måske binde et bælte om? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser til sygeplejerske, og der kunne jeg låne en gravid-uniform på skolen.... Måske i har noget lignende??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På skolen i Århus kunne vi låne kitler, hvis man havde glemt ens egen...

Jeg gik faktisk bare en bukse str op og en str i tunika op da jeg var i uge 28-32 på Kba inden jeg gik på barsel. Og der var mange af mine patienter der ikke opdagede jeg var gravid fordi jeg er overvægtig i forvejen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må lige hører skolen om de har nogen liggende....

Jeg går ind i 13. uge på lørdag og mine skålstørrelse er allerede vokset fra D til F og de stopper nok ikke der....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER