Forunderligt

Souvenir fra USA?

9 indlæg i dette emne

Min datter skal på studietur til Washington DC næste måned og har spurgt om hun skal købe noget med hjem til mig.

 

:unsure <- mig

 

Hvad kunne være fedt eller sjovt at få fra USA? Vi er ikke ude i dyrt elektronik, som jeg ellers har hørt kan betale sig, men måske har de noget helt særligt mad/slik/makeup/tshirts/hvadvedjeg?

 

Nogen forslag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har jo et eller andet for røde og grønne twizzlers (slik) så det er klart det jeg ville bestille hjem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Makeup er helt utrolig meget billigere! Clinique og Estee Lauder f.eks. Tøj - Ralph Lauren VILDT meget billigere. Især hvis man har held til at komme i nærheden af et outlet mall, men det ved jeg ikke om de gør :-) Og jo også bare alt muligt tøj generelt - vær dog obs på, at størrelserne generelt lidt store i det.

 

Starbucks ting, hvis det er noget du er til - altså kaffesirup og den slags...

 

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sko! Nike Free feks. De koster ofte det halve derovre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lad hende overraske dig..... Jeg går aldrig efter noget bestemt, men finder altid lige noget der bare er perfekt til dem der hjemme, det er jo svært at sige lige præcis hvad man falder over....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Generelt kigger jeg på hudpleje og makeup, når jeg er i USA, da det generelt er en del billigere end herhjemme :)

Hvis du fx bruger EOS læbepomader er de sindssygt billige i USA i forhold til DK - jeg gav 20-30,- for dem i sommers. Herhjemme er det billigste jeg har fundet dem til 50,- (på en outlet messe), men normalprisen er vist 80-90,-

 

Jeg boede et år i USA da jeg var teenager, så jeg har en del amerikanske laster, som jeg eeeelsker at få som souvenir :blush

- Twizzlers

- Dr Pepper (man kan få den en del steder herhjemme, men den amerikanske er bedre ;) )

- Jelly Belly

- Junior Mints

- Hot Tamales (og alt andet kanel-slik, mums :sandie )

- Milk Duds

- Oreo, med andre smagsvarianter (fx. med peanut butter, yummy!!) 

- Lifesavers (med smagen "Wintergreen")

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis min datter skulle til USA, ville jeg elske at få sådan en helt klassisk "landstypisk" souvenir..... Så vil jeg altid tænke på den gang min datter var i USA :)

Ved ikke lige hvad der er af sådan noget i USA... tænker at en figur af det hvide hus var oplagt når det nu er Washington D.C..... Men sådan i den stil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske sådan en sne-kugle (hvad hedder de nu?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En snowglobe..... Det ville da være en skøn gave :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER