Nitzen1987

Rejseforsikring

7 indlæg i dette emne

Hvor får man en god og billig rejseforsikring?

Min bonusdatter skal snart på studietur og i den forbindelse skal vi have en rejseforsikring til hende. Hvis vi skal have en forsikring gennem vores eget forsikringsselskab skal vi give 1200-et-eller-andet fordi vi så skal forsikre alle i husstanden. Vi har dog ingen planer om at skulle rejse udlands inden for det næste års tid, så tænker at man må kunne gøre det billigere og lige så godt ved en enkelt persons rejseforsikring?

Del dette indlæg

Er du ikke medlem af lærerstanden?

Ved selvfølgelig ikke, om du kan få et bonusbarn med ind over den :chin:

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej vi har gennem ALKA, da deres samlede forsikringstilbud var billigere end lærernes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du kan købe til en specifik tur gennem Europæiske Rejseforsikring - det gjorde jeg, da jeg var i Beirut. Tror jeg gav 270 kr for 4 dage (og Beirut er de ikke tossede med at forsikre ;)). Det er nemt og fungerer upåklageligt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Europæiske eller gouda.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har forsikret mig gennem dem her flere gange og er fuldt ud tilfreds

https://www.caremed-travelinsurance.com/

Foerste forsikring var den tid i Italien, foer vi blev gift, hvor jeg var i ingenmandsland med hensyn til sygesikring, fordi jeg bare var studerende og ikke havde sygesikring med fra Danmark. 

Anden gang var vores bryllupsrejse til Thailand, hvor jeg var gravid i 4. maaned. 

Tredje gang tegnede vi rejseforsikring hos dem, fordi jeg skulle til min soesters bryllup i England og der var jeg saa hojegravid, man maa vaere lige foer man ikke maa flyve. Det ville ogsaa foriskre en evt. tidlig foedsel, hvilket heldigvis ikke blev aktuelt. 

:) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi endte ud med SafeAway :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER