Besvaret November 26, 2015 Jeg har lige strikket julestrømper til W :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2015 Jeg har lige strikket julestrømper til W :loveshower Årh, hvor fint :loveshowerHvordan går det med dine egne strømper? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2015 Årh, hvor fint :loveshower Hvordan går det med dine egne strømper? Sådan: Det hvide skulle have været gråt. Jeg er ikke overbevist om at jeg er fan <_< Måske er jeg slet ikke fan af mønsteret... Jeg tænker lidt mere! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2015 Jeg synes faktisk at det er meget fint som hygge varme strømper :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2015 Sådan: Det hvide skulle have været gråt. Jeg er ikke overbevist om at jeg er fan <_< Måske er jeg slet ikke fan af mønsteret... Jeg tænker lidt mere! Jeg synes, det ser rigtig fint ud! Men kender godt den der med ikke at være tilfreds. Jeg har før præsteret at ignorere mavefornemmelser og strikke videre, hvilket betød en halv cardigan der skulle trevles op. Nederen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2015 Uldbukser til lillebror i restegarn. Jeg er ved at være ret god til at få tyndet lidt ud i beholdningen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2015 Skønne strømper stephie, og lækre bukser lollerberg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2015 Jeg har lige strikket julestrømper til W :loveshower Hvor er de blevet fine! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2015 Jeg har da slet ikke fået vist min nyeste færdige kreation :P En hætte/vest-ting til W :) (Med snacks, total opstillet IG billede :rolleyes ) Hvor er den lækker! Hvor har du opskriften fra? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2015 Tak for strømpekomplimenter piger :kiss Hvor er den lækker! Hvor har du opskriften fra? Barnestrikk fra Paelas ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2015 Strikkede lige en halsedisse til Albert igår, til når han sover i voksien.. Synes den blev ret fin :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2015 Så fin! Og smart. Det burde jeg måske lave til aksel. Har du freestylet eller brugt opskrift? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2015 Jeg har lige færdiggjort et par futter til Astrid. Billede må vente, da de er til vask ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2015 Jeg har lige færdiggjort et par futter til Astrid. Billede må vente, da de er til vask ^_^I rigtig størrelse? :D :DAj, sorry, kunne ikke dy mig. Glæder mig til at se dem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2015 I rigtig størrelse? :D :D Aj, sorry, kunne ikke dy mig. Glæder mig til at se dem I rigtig størrelse! :D Hov havde da et billede af den ene. Den anden ser sjovt nok lige sådan ud :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2015 Så fin! Og smart. Det burde jeg måske lave til aksel. Har du freestylet eller brugt opskrift? Tak :) Opskriften er fra den der Den store drengestrik bog eller hvad den hedder på dansk. (Jeg har den på norsk, så ved ikke luge hvad en hedder på dansk ;) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2015 Lækker halsedisse! Tak :) Og fine futter :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2015 I rigtig størrelse! :D Hov havde da et billede af den ene. Den anden ser sjovt nok lige sådan ud :P Nårh, de er godt nok fine! Og så ligner det noget der bliver siddende på foden til forskel fra dem jeg i sin tid strikkede til Aksel, som han havde på i måske 3 sekunder, hvis jeg var heldig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2015 Tak :) Opskriften er fra den der Den store drengestrik bog eller hvad den hedder på dansk. (Jeg har den på norsk, så ved ikke luge hvad en hedder på dansk ;) ) Tak :) Det kan da godt være jeg skal ønske mig lidt strikkebøger til jul og fødselsdag, nu I bliver ved med at henvise til diverse bøger, jeg ikke har :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2015 Nårh, de er godt nok fine! Og så ligner det noget der bliver siddende på foden til forskel fra dem jeg i sin tid strikkede til Aksel, som han havde på i måske 3 sekunder, hvis jeg var heldig :DDe sidder godt. I hvert fald da jeg prøvede dem på hende ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2015 Tak :) Opskriften er fra den der Den store drengestrik bog eller hvad den hedder på dansk. (Jeg har den på norsk, så ved ikke luge hvad en hedder på dansk ;) ) Bare "Drengestrik" ;) Jeg har den danske :) Super fin halsedisse, det er super sødt med striberne :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2015 I rigtig størrelse! :D Hov havde da et billede af den ene. Den anden ser sjovt nok lige sådan ud :P Øj de er søde :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2015 Øj de er søde :respektTak :) De er fra drops. Smadder søde men opskriften er beskrevet ret dårligt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites