Besvaret October 25, 2015 En lille dragt til lillebror, dog i str 6 mdr, jeg har så meget at det småtte allerede ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 Rigtig fin dragt og nissehue :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2015 Rigtig fin dragt og nissehue :) Tak :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2015 Jeg føler lidt at jeg spammer tråden :lol Men: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2015 Jeg føler lidt at jeg spammer tråden :lol Men: Det er fordi du strikker så huuuuuuurtigt :respekt :D men vi elsker det :biglove :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2015 Det er fordi du strikker så huuuuuuurtigt :respekt :D men vi elsker det :biglove :yay Hehe :Blush Ej men efter en virkelig sløv strikkeperiode, så skal jeg altså ud med noget ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2015 Jeg føler lidt at jeg spammer tråden :lol Men: :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2015 Hvor er du produktiv Stephi :respekt Du spammer bare løs ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2015 Jeg føler lidt at jeg spammer tråden :lol Men: Åh... Du spamer overhovedet ikke! Det er jo sådan nogle fine ting!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2015 Så fik jeg endelig strikket de sidste to cm på det dumme ærme :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2015 Så fik jeg endelig strikket de sidste to cm på det dumme ærme :D Årh, hvor er den fin. Helt sikkert besværet værd! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2015 Tak hvor er i søde :kiss Så fortsætter jeg ;) Restegarns strikkesokker til at holde fusserne varme i gummistøvlerne, til William :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2015 Så fik jeg endelig strikket de sidste to cm på det dumme ærme :D Den er virkelig blevet fin :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 Bukser :) Hvordan laver du det med den blå farve inden i? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 Til Edith, den er mere petroleum end blå, men det vil ikke ses på et billede :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 Hvordan laver du det med den blå farve inden i?I bunden (hvor jeg startede) slog jeg bare op på lyseblå, strikkede 9 pinde ret rundt og så 1 pind vrang (så vil den gerne bukke der nemlig). Så skiftede jeg til brun og strikkede der op ad. I toppen sluttede jeg (efter læg) med 9 pinde ret i brun, 1 pind ret i blå (for hvis man skifter ved at starte med vrang, bliver det stribet), 1 pind vrang (så den vil bukke) og 9 pinde ret i blå. Da jeg var helt færdig syer jeg så kanten ind på bagsiden. I livet har jeg lavet en åbning til at indføre en elastik, når jeg lige for købt en ;) Jeg synes det giver sådan en flot kant :) Edit: alt blåt er strikket på en 1/2 pind mindre (3 fremfor 3,5) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 I bunden (hvor jeg startede) slog jeg bare op på lyseblå, strikkede 9 pinde ret rundt og så 1 pind vrang (så vil den gerne bukke der nemlig). Så skiftede jeg til brun og strikkede der op ad. I toppen sluttede jeg (efter læg) med 9 pinde ret i brun, 1 pind ret i blå (for hvis man skifter ved at starte med vrang, bliver det stribet), 1 pind vrang (så den vil bukke) og 9 pinde ret i blå. Da jeg var helt færdig syer jeg så kanten ind på bagsiden. I livet har jeg lavet en åbning til at indføre en elastik, når jeg lige for købt en ;) Jeg synes det giver sådan en flot kant :) Mega fint og dejlig nemt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 Mega fint og dejlig nemt :yay Ja det er det virkelig :) Læg lige mærke til at jeg har tilføjet at det blå er strikket på 1/2 tyndere pind :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2015 Strikkede vanter (opstillet med hue og støvler for IGs skyld :Blush ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2015 Stephi, hvilken opskrift har du brugt til de der super fine bukser? - for den vil jeg da gerne have fingrene i :) (undskyld hvis du allerede har skrevet det) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2015 Stephi, hvilken opskrift har du brugt til de der super fine bukser? - for den vil jeg da gerne have fingrene i :) (undskyld hvis du allerede har skrevet det) Det er "baggyvårbukse" (på norsk) fra ministrikk.no :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2015 :lolhit :lolhit Åh det passer så godt!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2015 :lolhit Åh det passer så godt!! Ja ikke :lol :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites