Oprettet March 9, 2015 Så har vi styr på datoen for lillefisens dåb. :yay Opretter mest denne tråd for min egen skyld... Så er det samlet på et sted ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2015 Har lige siddet og skrevet ønsker ned. bObles. (Kylling, elefant, flagermus, skildpadde, tumlegulv) Sophie la giraffe Lyskæde med kugler i dæmpede farver (happy lights) Sebra opbevaringskurve 3-i-1 pige farve. Ferm living gulvtæppe Sebra FLIP FLOP taburet lyserød/grå Legetøj 6 mdr+ Stokke steps babyset, hvid Stokke steps siddepude, grå Stokke steps bakke, hvid Sparebøsse i sølv. Bestik Flad tallerken Tallerken med "rum" Sommerdyne (silke) til Voksipose Tyk sengerand Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2015 Barnedåben skal foregå i Bølling kirke kl. 9 Derefter er der brunch/frokost og kaffe i Bøllinghus. http://www.bøllinghus-mc.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=294&Itemid=59 Vi bliver 35, hvis alle kan komme. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2015 Så er der bestilt dåbskage! en bekendt/gå-i-byen veninde fra min pure ungdom har sagt ja til at lave en lækker kage! :mam Hvedebunde med skovbærmousse og hvid chokolade mousse, overtrukket med fondant og pyntet fint! :wub Hun har fået nogle inspirationsbilleder og derudover frie hænder! - Glæder mig til at se resultatet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2015 Så er der bestilt dåbskage! en bekendt/gå-i-byen veninde fra min pure ungdom har sagt ja til at lave en lækker kage! :mam Hvedebunde med skovbærmousse og hvid chokolade mousse, overtrukket med fondant og pyntet fint! :wub Hun har fået nogle inspirationsbilleder og derudover frie hænder! - Glæder mig til at se resultatet. Hvor dejligt der er styr på kagen også, hvor lyder den til at blive lækker :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2015 Hvor dejligt der er styr på kagen også, hvor lyder den til at blive lækker :wubVi havde hindbærmousse og hvid chokolademousse til vores bryllup og den var himmelsk god! :7himmel. Så håber og satser på at skovbærudgaven bliver på højde med den! :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2015 Vi havde hindbærmousse og hvid chokolademousse til vores bryllup og den var himmelsk god! :7himmel. Så håber og satser på at skovbærudgaven bliver på højde med den! :sandie Ej hvor lyder det bare alt alt for lækkert :mam skovbærudgaven tror jeg bliver på højde, ingen tvivl om det :) Glæder mig til at se billeder fra dagen, når den tid kommer :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2015 Ej hvor lyder det bare alt alt for lækkert :mam skovbærudgaven tror jeg bliver på højde, ingen tvivl om det :) Glæder mig til at se billeder fra dagen, når den tid kommer :kuller Der skal nok komme en masse billeder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2015 Der skal nok komme en masse billeder :) Ihhhh hvor jeg glæder mig :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2015 Så er invitationerne klar til at komme i konvolut og blive sendt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2015 Så er invitationerne klar til at komme i konvolut og blive sendt :yay Hvor er det dejligt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2015 Tak :) og nu er de sendt afsted! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2015 Hvor er den indbydelse bare sød :kuller Så fedt skrevet at hun skal have en morfar :LOL God humor :biglov Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2015 Hvor er den indbydelse bare sød :kuller Så fedt skrevet at hun skal have en morfar :LOL God humor :biglov Faldt over indbydelsen på nettet, og så har jeg rettet den lidt til så den passer til os! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2015 Så er der styr på tøjet til pigerne :biglove Liff. Luna. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2015 Har købt denne.... men ved ikke om det bliver den, eller om min veninde skal igang med symaskinen. Giv gerne jeres mening. (Leggins under og pumps til) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2015 Menuen er nu bestemt. Tunmousse med rejer, salat og dressing. Lakse/spinat roulade. Forskellige tærter. 2 Forskellige salater. flutes (+ smør) små frikadeller m. Kartoffelsalat. Små sandwich. Æggemuffins Skåret frugt og grønsagsstave (med dip?) sodavand Øl Vin Vand Småkager Snolder/chokolade Fondant kage Kaffe/the Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2015 så fine ting du har købt til dig og pigerne.. er sikker på du vil blive super smart i det tøj.... og super fine ting til bordet... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2015 Det bliver bare SÅ fint det hele Sara :loveshower Jeg synes den er super, den du har købt til dig selv, og med leggins og pumps, så bliver det da helt perfekt :bunny Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2015 så fine ting du har købt til dig og pigerne.. er sikker på du vil blive super smart i det tøj.... og super fine ting til bordet... Tak Betina :kram2 jeg er stadig lidt i tvivl om mit tøj... har lidt tendens til altid at have mørkt tøj på :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites