Besvaret May 2, 2015 Jeg tvivler på at tigeren lader min skønne datter sove ordenligt lur, desværre! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2015 God dag imorgen :balloons Tak Anita :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2015 Ha' en rigtig dejlig dag i morgen!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2015 Ha' en rigtig dejlig dag i morgen!! Tak, det skal nok blive en skøn dag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2015 Kan i have rigtig go fornøjelse med i morgen søde Sara! Håber at dagen kommer til at forløbe ligesom du gerne vil have den...! Glæder mig til at høre om det! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2015 Håber det bliver en fantastisk dag imorgen :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2015 Kan i have rigtig go fornøjelse med i morgen søde Sara! Håber at dagen kommer til at forløbe ligesom du gerne vil have den...! Glæder mig til at høre om det!Tak, søde Tina :kissJa nu håber jeg bare vi har husket det hele... og at mine "kokke" har husket alt hvad jeg har bedt om :p Men puuuha, er spændt på hvordan hun er i kirken! - håber bare hun er vågen og nysgerrig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2015 Håber det bliver en fantastisk dag imorgen :yay Tak du :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2015 Hav en rigtig dejlig dåb i dag! :balloons :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2015 Rigtig dejlig dag i dag :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2015 Jeg håber i får en skøn dag smukke!! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2015 Så er det i dag!! Uha, er der nerver på? Håber bare at i får den bedste dag og liff overfører sig eksemplarisk i kirken! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2015 Liff er lige vågnet... jeg har været ibad og har fået 50% tøj på + make-up! nu er Mads under bruseren og så er det Liffs tur til et hurtigt bad... og så kommer farmor med kjolen kl. 8.30 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2015 Håber i får en fantastisk dag idag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2015 Håber I får en fantastisk dag, lige som I ønsker jer :biglove solen skinner smukt her i Århus, så det formoder jeg også den gør hos jer :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2015 Håber I får en skøn dag :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2015 Tillykke med Liff i dag, håber I har haft en fantastisk dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2015 Tusind tak søde piger! Solen har skinnet, børnene eksemplariske, gæsterne glade og mætte og nu er forældrene trætte! :) dejlige gaver og en helt igennem perfekt dag :loveshower Billeder kommer, når jeg får tømt kamera og kommer til en computer! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2015 Stort tillykke med Liffs store dag, håber at i har haft en dejlig dag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2015 Dette blev Liff beriget med på sin dåbsdag. 1600Kr i kontanter. Gavekort på 300 til Kære børn. Gavekort på 400 til Babysam 3000Kr sat ind på sin gavekonto. Hummel sommerdragt. Hynde til stokkestol Bog med 365 Hitstorier Bestik fra Zwilling kids. Takkerken + Kop + bestik fra Sebra Madsæt + Hagesmæk fea Done by deer x2 halssmykke med lille hjerte Sparegris - hus Sparegris - My (Mummitroldene) smykkeskrin Skrin til første tand og første hårlok Legetårn med bolde og lyd. Playtime tummy-wedge fra Ficher Price Sengerand + sengetøj fra Smallstuff. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2015 Sikke nogen flotte gaver :) Dejligt I havde en god dag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2015 Sikke en masse fine gaver, den lille fine pige er blevet beriget med :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites