Vinnus

Body vs undertøj

14 indlæg i dette emne

Pixie er på vej op i str 98, og jeg skal til at finde undertøj/Body til hende. Så blev jeg lidt i tvivl om hvad "der er bedst"

Hun har indtil nu brugt body, fordi det brugte jeg til de andre da de var samme størrelse, men dog ikke samme alder.

Dp snakker dog om at de plejer at sende børnene i børnehaven blefri, hvilket jeg slet ikke havde tænkt på. Hun er jo kun lige fyldt 2, og siger kun til når bleen er fyldt.

Body i str 98 synes jeg er ret svære at finde, har kun set ved name it, og så bekids i babysam, hvor de sidste sad ret dårligt på hende da hun var mindre.

Når hun ikke er ældre, skal jeg så bare holde mig til Body eller hvad gør i andre?

Helt ærligt så havde jeg slet ikke samme problemer med de store :rolleyes

Freja var i en 92-98 da hun var 4, og Liva var i 92, da hun var 3, så der var ikke problemet med at finde bodys i str 98 :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Anbefalingen fra vuggestuen da CE startede dernede var at vi hurtigst muligt gik over til undertøj da dette gjorde at CE selv ville kunne tage det af og på hvorimod med en body kan de ikke selv knappe op og knappe igen.

 

Jeg har dog valgt at have ham i body indtil det bliver lidt varmere i vejret og så skifte over til undertrøje og boksershorts. Idag eksempelvis har han undertrøje og boksershorts på.

 

Så ud fra det synspunkt ville jeg gå over til undertøj da det kan gøre hende mere selvhjulpen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for svar Little Miss :Kram2

Bruger han ble? For det er lige med at finde noget der kan gå uden over sådan en

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for svar Little Miss :Kram2

Bruger han ble? For det er lige med at finde noget der kan gå uden over sådan en

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes det gør han. Har købt joha uld/silke. Men mon ikke andre også kan bruges ;)

Hehe jo sagtens

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Joha har plads til bleen i de smaa stoerrelser. Maaske derfor de er for store til Noah uden ble, hvis han har dem paa i en blefri stund.... 

 

Dine tanker omkring bodyer saa store kan jeg godt foelge(Smallstuff laver vist store bodyer ogsaa?). Egentlig havde jeg taenkt at komme Noah i undertroeje og stofble eller boxer, men saa kom vinteren og jeg havde bìuld/silkebodyerne, saa dem har han boet i siden... Altsaa hvis undertroejen er lang, saa synes jeg godt, man kan bruge todelt, men ellers vil de altsaa skille paa midten og det bryder jeg mig ikke om :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aner ikke hvad der er bedst af Body eller to-delt, men ville bare lige indskyde at PompDeLuxe også laver bodyer i 98.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Joha har plads til bleen i de smaa stoerrelser. Maaske derfor de er for store til Noah uden ble, hvis han har dem paa i en blefri stund....

Dine tanker omkring bodyer saa store kan jeg godt foelge(Smallstuff laver vist store bodyer ogsaa?). Egentlig havde jeg taenkt at komme Noah i undertroeje og stofble eller boxer, men saa kom vinteren og jeg havde bìuld/silkebodyerne, saa dem har han boet i siden... Altsaa hvis undertroejen er lang, saa synes jeg godt, man kan bruge todelt, men ellers vil de altsaa skille paa midten og det bryder jeg mig ikke om :)

Ah Ja smallstuff laver dem også :)

Du beskriver netop lige det problem jeg har det svært ved af og til, nemlig at de skiller.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aner ikke hvad der er bedst af Body eller to-delt, men ville bare lige indskyde at PompDeLuxe også laver bodyer i 98.

Det gør de da også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Me. Har brugt todelt undertøj siden april-maj sidste år, altså fra hun var 21-22 mdr., jeg synes det er en vanesag :) Selvom hun brugte ble, så var der plads til den når jeg købte trusserne en str. Større :) vi har brugt det fra Bilka/Føtex, str. 98-104 i trøje og 104-110 (hedder den vist) i trusser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ingen erfaring med body vs. todelt, det er tvillingerne for små til. Men iobio fås op til 98/104.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cassandra var en 1,5-2 år da vi gik over til 2 delt. Jeg synes det var rart, specielt da hun som 2,4-2,6 år meget pludselig satte spurten ind på nul ble :)

Hvad der er godt og skidt ved ikke. Jeg har købt lidt blandet og synes alt har virket fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Me. Har brugt todelt undertøj siden april-maj sidste år, altså fra hun var 21-22 mdr., jeg synes det er en vanesag :) Selvom hun brugte ble, så var der plads til den når jeg købte trusserne en str. Større :) vi har brugt det fra Bilka/Føtex, str. 98-104 i trøje og 104-110 (hedder den vist) i trusser :)

Ah det var smart

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har brugt en blanding siden sommeren, hvor hun fyldte 2. Jeg har ikke købt bodyer siden, men hun har stadig en del tilbage, som hun passer, så dem bruger hun en gang imellem. Men jeg synes klart bedst om, at hun får 2-delt på, det er nemmere at skifte synes jeg, og hun han selv tage dem af og på. Jeg har købt undertrøjerne rigeligt lange og stoppet dem ned i underbukserne, så hun skiller sjældent på maven :) 

 

Jeg har købt underbukserne billigt, fordi de alligevel bare sidder ude på bleen. Bilka havde nogle fine nogle, der ikke kostede alverden. Undertrøjerne har jeg oftet lidt mere på, der har hun alligevel stoffet ind mod hude :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER