MLM

Hvordan ville i fortælle om graviditen

29 indlæg i dette emne

OP

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja overskriften siger sig selv, men jeg skal love for at man hurtigere bliver større anden gang. Så jeg kan bare ikke skjule noget mere, vi svømmer to tre gange i ugen og i fredags kiggede hun bare lidt mere på min mave men sagde ikke noget.

jeg ville selv fortrække at få det. På en SMS så man kan vende sig til tanken inden vi ses næste gang

---------------------------------------

Nå her er lige en lille Update.

Efter vi skulle klæde om siger min veninde, hvordan kan man nøjes med at tage på direkte på maven, og have kvalme patter op til halsen uden at fortælle mig noget.

Jeg spurgte hvad hun mente, hvortil hun sagde at hun håbede at jeg va gravid for nu havde hun lavet et babytræ til mig som hun gjorde med August.

Jeg kunne jo ikke andet en bekende kulør og hun fløj min om halsen og sagd tillykke

Så det er jo helt fantastisk

Super skønt at hun tog det sådan... :kram2

Bliver altså lige nødt til at høre.... hvad i alverden betyder "kvalme patter op til halsen"???? :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super skønt at hun tog det sådan... :kram2

Bliver altså lige nødt til at høre.... hvad i alverden betyder "kvalme patter op til halsen"???? :D :D

det betyder at normalt har jeg ikke store bryster, men da jeg var gravid med August og denne gang så vokser de 2-3 str uden at blinke med øjene og ja kvalme siger sig selv ik.

Men kan godt se der mangler et komma imellem griner.

da jeg læste hvad du havde skrevet kan jeg godt se det er lidt komisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha... nåååå, på den måde... Ja så forstår jeg det bedre :D :D

Havde godt nok aldrig før hørt om kvalme patter :P

Men ja, det kan jo smutte, det komma-skidt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER