Besvaret March 17, 2015 Stort tillykke med den gode scanning :loveshower Dejligt det gik så godt og baby var aktiv! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2015 20 timer til scanning :-D Faktisk 19 timer og 56 min. Tæller ikke ned nej Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2015 Pøj pøj med scanningen i morgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2015 20 timer til scanning :-D Faktisk 19 timer og 56 min. Tæller ikke ned nej Held og lykke med scanningen i dag :) Er det kl. 12:00? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2015 11.45 skal jeg ind. skal nok skrive up date :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2015 Kæmpe vellykket scanning :-D Bebs har det super fint. Super fin størrelse og terminen blev kun rykket 1 dag. Så det vil sige at jeg har termin på min søns fødselsdag den 28-09 Bebs skubbede af på min livmoder med benene og hoppede op haha Det så sjovt ud :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2015 Åh tillykke alle sammen med de flotte scanninger. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2015 Dejligt med en god scanning :) Det er også min fødselsdag d. 28. så det er da en dejlig dag, at have termin på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2015 Stort tillykke med den veloverståede scanning! Hvor er det dejligt at høre at alt var som det skulle være, så kan du få lidt ro på igen :-) og sikke et fint billede af jeres lille baby! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2015 Stort tillykke med den veloverståede scanning! Hvor er det dejligt at høre at alt var som det skulle være, så kan du få lidt ro på igen :-) og sikke et fint billede af jeres lille baby! Mange tak :-) Ja, jeg er også helt rolig nu. Har fået et helt andet syn på graviditeten efter jeg så lille bebs. En helt saglig følelse ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2015 Blev scannet idag.. Alt var fint og sikke dejligt det var :) 3 barn og den her gang har jeg været nervøs, må være alderen men nu skal vi slappe af og nyde det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2015 Blev scannet idag.. Alt var fint og sikke dejligt det var :) 3 barn og den her gang har jeg været nervøs, må være alderen men nu skal vi slappe af og nyde det :) Stort tillykke :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites