cellemus

Ingen tegn på graviditet idag

5 indlæg i dette emne

Jeg vågnede med slet ingen tegn idag :-/

Ingen ømme bryster. Ingen ligamentssmerter. Ingen top mave. Den er helt flad idag.

Er godt nok nervøs nu.

Mht til maven, ved jeg ikke om jeg bare har bildt mig selv ind at jeg har haft top mave, eller om den bare har været hævet. For er jo kun i 11 uge nu. Men 2 gangs gravid.

Hjælp mig.. hvad skal jeg gøre ??

Del dette indlæg

Du skal tage det helt roligt. Med mindre du har blødt er du stadig gravid...

Og selvom du så VAR på vej ud i en abort, så ville din krop stadig producere HCG indtil på den anden side af aborten (man kan godt teste positiv en rum tid efter en abort) så det hormon der giver dig symptomerne forsvinder ikke bare.

Ellers køb dig en hyggescanning :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også haft dage helt uden symptomer så tag det helt roligt :)

Mine bryster her i uge 13 er ikke ømme mere, mine ligamentsmerter er på retur og jeg nyder det :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhhhhh ville ønske jeg kunne nyde det. Men det er simpelthen så svært. Specielt når jeg slet ikke har været til nogen scanning endnu. Og der er stadig 13 dage til nf :-/

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhhhhh ville ønske jeg kunne nyde det. Men det er simpelthen så svært. Specielt når jeg slet ikke har været til nogen scanning endnu. Og der er stadig 13 dage til nf :-/

Der er et par steder i KBH der tilbyder drop ind scanning. Måske det var en ide inden NF. Jeg tog selv en da jeg havde en dag lidt om din, og en SA i bagagen. Koster ca. 300 kr.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER