Elisamus

Sivende vandafgang

43 indlæg i dette emne

Hej tøser

Har lige brug for at høre jer om sivende vandafgang. Jeg er i 36+5 idag og lige nu sidder jeg på wc og tør ikke rejse mig, da jeg bliver ved at dryppe. I starten tænkte jeg at det bare var urin, men det bliver ved og ved. Hvis jeg kniber sammen kommer en lidt større mængde ud, men når jeg sidder så pibler det lige så stille ud og vil bare ikke stoppe ( har siddet her i 10 min tror jeg.) Det lugter ikk og er helt klart på papiret, men er det bare fordi min bækkenbunds muskulatur der er blevet slap eller er det sivende vandafgang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Avvvv nu begynder det at nive i lænden som menstruation....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er noget det tyder på det ;)

Du skal tage et bind på og så skal du tjekke hvor hurtig du fylder det og om det lugter :)

Spændende :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det tyder på vandafgang, gør som AnitaFH siger og ring til fødegangen :) Ved ikke hvad der sker når du er så tæt på 37+0..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige taget bind på så må lige give det en time, men hvordan lugter fostervand?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige taget bind på så må lige give det en time, men hvordan lugter fostervand?

Hvis det er urin så lugter det af tis ;)

Hvis det er fostervand lugter det ikke..,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ringe til fødegangen, jeg tror baby er klar :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man vil jo ikke stoppe fødslen og babyen vil sikkert betragtes som præmature.

Du virker utryg så er enig med at du skal ringe til fødegangen og tage bindet med. Måske er det bare de yderste hinder der siver. Pøj pøj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man vil jo ikke stoppe fødslen og babyen vil sikkert betragtes som præmature.

Du virker utryg så er enig med at du skal ringe til fødegangen og tage bindet med. Måske er det bare de yderste hinder der siver. Pøj pøj.

Det der gør mig utryg er at jeg ikke ved hvad der er, lige nu har jeg taget et bind på og så må vi se om en time hvordan det ser ud. Der er ingen veer eller plukveer, kun ondt i lænden ( meget ondt som en slem menstruation som er på vej)... Lige nu går jeg hygger med min liste over hvad jeg skal have med i tasken. Og tager ti gene stille og rolígt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan står det til med dig nu???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov. Uret er ikke ændret herinde. Troede det var 1 time siden du skrev

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det der gør mig utryg er at jeg ikke ved hvad der er, lige nu har jeg taget et bind på og så må vi se om en time hvordan det ser ud. Der er ingen veer eller plukveer, kun ondt i lænden ( meget ondt som en slem menstruation som er på vej)... Lige nu går jeg hygger med min liste over hvad jeg skal have med i tasken. Og tager ti gene stille og rolígt...

Altså meget ondt i lænden a la mens smerter kunne i mine ører godt lyde som veer ;) :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm synes ikke der er sket det vilde, så jeg besluttede at veje et nyt bind og så det jeg har haft på. Det nye vejer 7 g. Og det jeg har haft på vejer 17 g. Jeg kan ikke lugte hvad et lugter af pga alle de parfumer der er i mit bind fra always.... Jeg fandt en anden type bind længst inde i skabet så nu prøver jeg lige det... Baby sparker helt vildt for 10 min siden. Og menstruations smerterne kommer og går.... Jeg ser tiden an og så tager vi den derfra...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende Elisamus!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih spændende. Synes bestemt også det lyder som der er gang i noget. Jeg ville også tage fat i hospitalet og komme til tjek. Måske ikke haster haster men hvis du "lækker" så skal du jo undersøges. Pøj pøj :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih spændende. Synes bestemt også det lyder som der er gang i noget. Jeg ville også tage fat i hospitalet og komme til tjek. Måske ikke haster haster men hvis du "lækker" så skal du jo undersøges. Pøj pøj :loveshower

Hmmm jeg kan ikke blive klog på min krop, når jeg sidder på wc så lækker/drypper jeg men lige så snart jeg rejser mig op og tager tøj på igen så kommer der ingenting andet end jeg fået trang til at skulle tisse (har tisset et par gange siden jeg lavede denne tråd). Og så har jeg haft "splat" mave...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det være det der forvand (kan ikke huske om det er det det hedder)? Har du snakket med FG? Måske de gerne vil se dig og de kan i hvert fald tjekke om det er vandet der er gået :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm jeg kan ikke blive klog på min krop, når jeg sidder på wc så lækker/drypper jeg men lige så snart jeg rejser mig op og tager tøj på igen så kommer der ingenting andet end jeg fået trang til at skulle tisse (har tisset et par gange siden jeg lavede denne tråd). Og så har jeg haft "splat" mave...

Lyder som kroppen der gør sig klar. Hvis du ikke har gjort det så synes jeg at du skal ringe til fg, for er barnet ikke født 24 timer efter vandafgang skal der gives antibiotika. Held og lykke, håber at du får en god fødsel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det være det der forvand (kan ikke huske om det er det det hedder)? Har du snakket med FG? Måske de gerne vil se dig og de kan i hvert fald tjekke om det er vandet der er gået :)

Nej har ikke snakket med dem, synes jo ikke rigtig det er alvorlige tegn, kun små tegn. Det ironiske er at jeg har tid ved JM kl 15.20 i dag, så tænker at jeg lige at se formiddagen an. Sker der en "forværring" af mine tegn så ringer jeg derinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Menstruationssmerter der kommer og går"  :D sådan ville jeg beskrive veerne i starten. Du skal lige tage tid, mine "menstruationssmerter" startede med ca 3 min interval og jeg havde altså født 3 timer efter, første gang. Forhåbentlig har du god tid som du selv fornemmer, men der sker altså ikke spor ved lige at høre fødegangen om deres mening.

 

Jeg tror jeg vil skrive god fødsel  :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gi dem lige et kald alligevel for at høre deres vurdering og om du bare ska vente til jm 15.20.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Menstruationssmerter der kommer og går"  :D sådan ville jeg beskrive veerne i starten. Du skal lige tage tid, mine "menstruationssmerter" startede med ca 3 min interval og jeg havde altså født 3 timer efter, første gang. Forhåbentlig har du god tid som du selv fornemmer, men der sker altså ikke spor ved lige at høre fødegangen om deres mening.

 

Jeg tror jeg vil skrive god fødsel  :glad

Ej saga, nu fik du mig til at tage tid i mellem dem. Skam dig . Hvor lang tid skal man tage tid over?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gi dem lige et kald alligevel for at høre deres vurdering og om du bare ska vente til jm 15.20.

:ditto

God fødsel ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh spændende! Ja jeg er nok ik til så stor hjælp, for jeg blev sat i gang sidste gang...

Men da jeg læste at du skrev mens lign. Smerter, der kommer og går, tænkte jeg også lige på om det ku være veer.

Jeg synes at det er sejt, så roligt du tager det og at du vil se tiden an- det er nok også det de vil sige på FG, men hvis jeg var dig, så var jeg gået i panik flere gange og havde ringet for længst hehe...

Held og lykke med hvad der tyder på en snarlig fødsel.... Har du ringet til manden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh spændende! Ja jeg er nok ik til så stor hjælp, for jeg blev sat i gang sidste gang...

Men da jeg læste at du skrev mens lign. Smerter, der kommer og går, tænkte jeg også lige på om det ku være veer.

Jeg synes at det er sejt, så roligt du tager det og at du vil se tiden an- det er nok også det de vil sige på FG, men hvis jeg var dig, så var jeg gået i panik flere gange og havde ringet for længst hehe...

Held og lykke med hvad der tyder på en snarlig fødsel.... Har du ringet til manden?

Manden har fri fra arbejde idag så han er hjemme. Nu har snakket med FG og de vil se mig til et chek.

Sagas historie har gjort mig nervøs, for der er 2,5-3,5 min mellem smerterne og nu med niven og stikken fornemmelse i missen.

Det er vist ikke nu jeg skal tænke på at at jeg er født på under 4 timer fra veerne begyndte, og min mor vidste knap nok at det var veer. Bum bum nu er jeg lidt nervøs...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER