Sunspirit

Graviditetsmadrassen - med hul til maven

10 indlæg i dette emne

Vil høre om der er nogen der har investeret i sådan en gravidmadras som dem her: http://www.graviditetsmadrassen.dk/ ?

Jeg har så ondt når jeg sover på siden og ryggen, så tænkte det måske kunne være en måde jeg kunne få lidt mere søvn på uden at skade baby i maven. 

Del dette indlæg

Har ikke prøvet sådan en men tænker det må blive ubehageligt at sove på sådan en plastikmadras.

Har du prøvet at sove med en pude mellem knæene? Det hjælper mig helt vild og jeg har købt en der er så lang at den støtter hele benet samt maven, så man ikke får det der stræk når maven bliver stor og tung

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har ikke prøvet sådan en men tænker det må blive ubehageligt at sove på sådan en plastikmadras.

Har du prøvet at sove med en pude mellem knæene? Det hjælper mig helt vild og jeg har købt en der er så lang at den støtter hele benet samt maven, så man ikke får det der stræk når maven bliver stor og tung

Hvor har du købt den Ema?

Del dette indlæg

Annonce ♥

På jollyroom. Søg på gravid kudde min er fra ng baby

I Danmark kan den fås på Ellos og der hedder den gravidpude

Del dette indlæg

Annonce ♥

På jollyroom. Søg på gravid kudde min er fra ng baby

I Danmark kan den fås på Ellos og der hedder den gravidpude

Tak :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror ikke at lige denne på linket er et hit.. Umiddelbart tror jeg slet ikke at den er dyb nok til maven når man kommer efter 30+ ??

Jeg savner også at ligge på maven, men en pude mellem benene og under maven gør underværker når man skal sove :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tænker at den er lidt ubehagelig at ligge på.... Og hvad når den mister luft i løbet af natten, det synes jeg altid sådan nogen luftmadrasser gør...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har allerede en pude, men den hjælper ikke meget når man har bækken smerter :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har allerede en pude, men den hjælper ikke meget når man har bækken smerter :-)

Det har den så gjort for mig både i denne og sidste graviditet. Og sidst endte jeg med bækkenløsning i så svær grad at jeg burde have gået på krykker hvis ikke det var fordi jeg havde så ondt i mine håndled at det ikke kunne lade sig gøre.

Men vi er jo alle forskellige, så træls at det ikke virker for dig. Håber du finder en god løsning

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det har den så gjort for mig både i denne og sidste graviditet. Og sidst endte jeg med bækkenløsning i så svær grad at jeg burde have gået på krykker hvis ikke det var fordi jeg havde så ondt i mine håndled at det ikke kunne lade sig gøre.

Men vi er jo alle forskellige, så træls at det ikke virker for dig. Håber du finder en god løsning

Tak, eller må man jo bare bide tænderne sammen de sidste 3 måneder. :) Ville gerne undersøge sagen, fordi at jeg ved jeg muligvis ikke kan blive ved med at ligge på ryggen, når jeg bliver rigtig stor, og som sagt er det lidt en pinsel at ligge på siden. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER