Besvaret September 7, 2015 Bruger i andre tudekop eller alm kop?Almindelig kop. Som min tidligere SP sagde: hvorfor lærer dem at drikke forkert fra start? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2015 Så må jeg vel bare blive ved at prøve med alm kop. Han bliver bare sur Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2015 Av,jeg har mega ondt i maven i dag. Det føles næsten som stærke menstruationssmerter og så alligevel ikke. Og det er mest i højre side.. er der nogen af jer, der ved, om menstruationssmerter kan ændre sig / blive værre efter et kejsersnit? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2015 Øv en nat. Kl 00:30 og kl. 03:30 vågnede Magnus og græd som pisket :( ved virkelig ikke, hvad der var galt med ham. Efter ca et kvarter begge gange faldt han i søvn igen, men har godt nok sovet uroligt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2015 Øv en nat. Kl 00:30 og kl. 03:30 vågnede Magnus og græd som pisket :( ved virkelig ikke, hvad der var galt med ham. Efter ca et kvarter begge gange faldt han i søvn igen, men har godt nok sovet uroligt :( Sådan en episode havde jeg også i går aftes.... Jeg ved heller ikke hvad det er - tigerspring ja, men stadig. Normalt kan det hjælpe efter lidt tid at lægge hende til, men igår hjalp det heller ikke. Måtte sidde og vugge hende et stykke tid før hun faldt til ro igen, og kunne lægges i seng.... Og så har hun tisset igennem bleen i nat fordi hun har spist så mange gange.. Suk... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2015 Sådan en episode havde jeg også i går aftes.... Jeg ved heller ikke hvad det er - tigerspring ja, men stadig. Normalt kan det hjælpe efter lidt tid at lægge hende til, men igår hjalp det heller ikke. Måtte sidde og vugge hende et stykke tid før hun faldt til ro igen, og kunne lægges i seng.... Og så har hun tisset igennem bleen i nat fordi hun har spist så mange gange.. Suk... Jeg måtte også gå rundt med ham. Han ville hverken spise, have sut eller have ren ble. Intet var godt nok. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2015 Øv en nat. Kl 00:30 og kl. 03:30 vågnede Magnus og græd som pisket :( ved virkelig ikke, hvad der var galt med ham. Efter ca et kvarter begge gange faldt han i søvn igen, men har godt nok sovet uroligt :(Er det ikke noget med, at de små begynder at drømme i farver her omkring? Det kan vist være det skræmmende for dem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2015 Er det ikke noget med, at de små begynder at drømme i farver her omkring? Det kan vist være det skræmmende for dem. Årh, de små pus... Ved det ikke, men måske. Jeg har i hvert fald selv tænkt at det må være noget de har drømt, når de vågner grædende på den måde... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2015 Er det ikke noget med, at de små begynder at drømme i farver her omkring? Det kan vist være det skræmmende for dem. Det ved jeg ikke. Kunne måske godt være. Det virker i hvert fald, som om han blev bange for noget :unsure lille mand.. og nu skal han så trækkes med en mor, der har endnu mindre overskud.. stakkels barn :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2015 Prøv med et shots glas, det passer bedre til den lille mund :) Jeg prøver Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2015 Av,jeg har mega ondt i maven i dag. Det føles næsten som stærke menstruationssmerter og så alligevel ikke. Og det er mest i højre side.. er der nogen af jer, der ved, om menstruationssmerter kan ændre sig / blive værre efter et kejsersnit? :unsure Hvordan går det med maven? Jeg ved ikke om det kan ændre sig desværre men ellers må du give lægen et kald... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2015 Hvordan går det med maven? Jeg ved ikke om det kan ændre sig desværre men ellers må du give lægen et kald... Det er stadig slemt, og mens er ikke dukket op :unsure Havde lige besøg af sundhedsplejersken i dag. Hun havde før hørt, at det kunne gøre mere ondt de første par gange efter.. men hvis ikke den dukker op i løbet af et par dage, mente hun at jeg skulle give lægen et kald. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2015 Det er stadig slemt, og mens er ikke dukket op :unsure Havde lige besøg af sundhedsplejersken i dag. Hun havde før hørt, at det kunne gøre mere ondt de første par gange efter.. men hvis ikke den dukker op i løbet af et par dage, mente hun at jeg skulle give lægen et kald. Det lyder enormt meget som det jeg havde i weekenden. Det var bare i venstre side. Jeg fik samme svar fra vagtlægen. Min mens er dog stadig ikke dukket op men til gengæld er smerterne forsvundet. Jeg tænker måske det kunne være æl. Så jeg venter og ser an 14 dage. Og ellers har jeg ikke nogen logisk forklaring på mine smerter ihf. Men dine lyder meget identiske . Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2015 Det lyder enormt meget som det jeg havde i weekenden. Det var bare i venstre side. Jeg fik samme svar fra vagtlægen. Min mens er dog stadig ikke dukket op men til gengæld er smerterne forsvundet. Jeg tænker måske det kunne være æl. Så jeg venter og ser an 14 dage. Og ellers har jeg ikke nogen logisk forklaring på mine smerter ihf. Men dine lyder meget identiske . Mit er/var mest i højre side.. smerterne er næsten væk i dag :unsure Kunne da godt være, at det er æl. Det var faktisk også ret smertefuldt inden jeg blev gravid. Det var jo årsagen til, at jeg søgte hjælp. Må se, om der sker noget om et par uger :) Hvad har I andre egentlig af barnevognsseler? Jeg skal ud og have købt en. Magnus hev sig op i barnevognen i dag, så nu tør jeg jo ikke, at have ham i den, uden opsyn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2015 Nogen der har forstand på sygdomme? Noah har fået mega røde kinder og der er små blære som væsker lidt. Han har haft det siden han startede på sveskemos men kan mos virkelig påvirke huden så meget? Eller kan det være lussingesyge? Han har ikke feber.. Huden på kinderne virker helt læder agtig som om man skal tørre dem af, men jeg havde ham i bad og tørrede med vaskeklud selvf og bagefter begyndte det at væske lidt. Hmm Ellers må vi til lægen i morgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2015 Mit er/var mest i højre side.. smerterne er næsten væk i dag :unsure Kunne da godt være, at det er æl. Det var faktisk også ret smertefuldt inden jeg blev gravid. Det var jo årsagen til, at jeg søgte hjælp. Må se, om der sker noget om et par uger :) Hvad har I andre egentlig af barnevognsseler? Jeg skal ud og have købt en. Magnus hev sig op i barnevognen i dag, så nu tør jeg jo ikke, at have ham i den, uden opsyn Vi har en odder zip, hvis det har nogen indvirkning på sagen :) Vi har købt en odder barnevognssele, men har ikke brugt den endnu så kan ikke sige noget specifikt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2015 Mit er/var mest i højre side.. smerterne er næsten væk i dag :unsure Kunne da godt være, at det er æl. Det var faktisk også ret smertefuldt inden jeg blev gravid. Det var jo årsagen til, at jeg søgte hjælp. Må se, om der sker noget om et par uger :) Hvad har I andre egentlig af barnevognsseler? Jeg skal ud og have købt en. Magnus hev sig op i barnevognen i dag, så nu tør jeg jo ikke, at have ham i den, uden opsyn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2015 Nogen der har forstand på sygdomme? Noah har fået mega røde kinder og der er små blære som væsker lidt. Han har haft det siden han startede på sveskemos men kan mos virkelig påvirke huden så meget? Eller kan det være lussingesyge? Han har ikke feber.. Huden på kinderne virker helt læder agtig som om man skal tørre dem af, men jeg havde ham i bad og tørrede med vaskeklud selvf og bagefter begyndte det at væske lidt. Hmm Ellers må vi til lægen i morgen. uha det lyder ikke rart.. aner ikke noget om sygdomme men jeg ville sige læge i morgen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2015 Fedt. Manden har fået fast arbejde og begynder allerede i næste uge, så nu skal vi akut finde en dp plads. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2015 Fedt. Manden har fået fast arbejde og begynder allerede i næste uge, så nu skal vi akut finde en dp plads. Tænk positivt :-) da skønt at manden har fået arbejde og krydser fingre for at i finder en god plads hurtigt :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 Nej nej nej, det er altså ikke morgen og stå op tid endnu... sov videre Freya... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 Nej nej nej, det er altså ikke morgen og stå op tid endnu... sov videre Freya... Du har da ellers fået lov at sove længe :-) vi vågnede kl 5 og ville ha mad og leg i 1,5 time. :-) og kl 6 er normalen her Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 Mit er/var mest i højre side.. smerterne er næsten væk i dag :unsure Kunne da godt være, at det er æl. Det var faktisk også ret smertefuldt inden jeg blev gravid. Det var jo årsagen til, at jeg søgte hjælp. Må se, om der sker noget om et par uger :) Hvad har I andre egentlig af barnevognsseler? Jeg skal ud og have købt en. Magnus hev sig op i barnevognen i dag, så nu tør jeg jo ikke, at have ham i den, uden opsyn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 Du har da ellers fået lov at sove længe :-) vi vågnede kl 5 og ville ha mad og leg i 1,5 time. :-) og kl 6 er normalen her Hehe sandt... Men synes bare 7 er mere spiselig. Men klart bedre end 5.. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 Vi har en oddersele. Jeg har ingen seler at sammenligne med, men den er dejlig blød og den har ingen hårde steder, der kan gnave i huden :) Sådan må jeg ud at kigge på :) tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites