Oprettet March 1, 2015 Jeg mangler en kreativ læsning til at lave en "gæstebog" fra vores bryllup. Har haft indholdet liggende i flere år nu men aldrig kommet på den gode løsning så håber alle de kreative BK' er kan hjælpe. Sagen er den at alle gæster skrev en hilsen til os på et hjerte som vi så først fik året efter brylluppet. Jeg kunne godt tænkte mig at sætte disse hjerter i en bog sammen med billeder af gæsterne fra brylluppet MEN en del af gæsterne har skrevet på begge sider af hjertet og jeg vil jo gerne kunne læse hele beskeden, så hvordan sætter man lige de hjerter ind i en bog så det kan lade sig gøre. Hjerterne er for brede til en standard fotolomme. Nogle kreative forslag? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 2, 2015 Hvad med at klistre crllophan eller plastiklommer ind på siderne hvor hjertet kan lægges i (de fås i mange forskellige str. til scrapbooking. Eller sæt et bånd i hjertet der sættes fast i bogen så hjertet kan vippes op så man kan læse bagsiden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2015 Måske limme en lille kuvert ud for billedet af gæsterne og så putte hjerterne i hver sin kuvert - så er de lige til at tage op og læse Det skal selvfølgelig være forsiden af kuverten som limmes fast Del dette indlæg Link to post Share on other sites