Guest

Endnu et dumt spørgsmål

44 indlæg i dette emne

G og jeg sad og talte om noget i dag. Hvis man indfører en lille tændt lommelygte i vagina omkring termin, vil barnet så søge lyset og derfor komme ud før? Jaja, ved godt det lyder åndssvagt :), men ingen af os turde helt sige, det ikke ville have nogen effekt :D.

Del dette indlæg

Haha sjov tanke :P

Jeg må ærligt indrømme at jeg aldrig har tænkt den tanke, og har ingen anelse om om en baby "går mod lyset" - men prøv, og meld tilbage om det virker :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha du er altså underholdende  :D Den har jeg virkelig aldrig hørt om før, mon dog...

Jeg har hørt mange andre skøre ting der skulle kunne hjælpe fødslen i gang, men jeg tror ikke rigtig på dem (for jeg har afprøvet de fleste  ;) ) jeg tror, som din signatur også siger, at barnet kommer ud når det har lyst. (Og jeg har født mine 4 hhv 15 dage før termin, 9 dage efter termin, på termin og 5 dage efter, den sidste blev sat i gang. Termin er bare sådan en slags gennemsnit efter min mening)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hahahaha den har jeg ikke overvejet men ville helt klart have prøvet den havde jeg hørt det.

Men vil da lige nævne at hos mig og 2 veninder hjalp det at spise 1/2 til 1 hel ananas ;) Veerne kom inden for 1 døgn :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøv for satan, PRØV! :glad :lolhit :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan i øvrigt fortælle, at det der med at gå sidelæns op og ned af trapper ikke havde en skid effekt for mig (bor på fjerde, så der var rig mulighed for at teste :rolleyes), så den kan ikke anbefales ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay, vi gør et forsøg. Man kan jo ikke afvise teorien, før den er afprøvet :-).

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har aldrig hørt om den eller prøvet den.

Men Ved mig virkede 4 skiver ananas og lille gåtur på knap 1 km - så gik vandet lige efter og jeg fødte Mie under 6,5 time senere

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, nu må vi se. Man er godt nok blevet noget forsnævret, synes jeg. Som om man er lidt hævet dernede. Det var en kraftig lille lygte, så kan han se den, har han set den :-).

I morgen, hvis han ikke "har set lyset", vil jeg indkøbe ananas :-).

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ellers vil jeg nu anbefale zoneterapi, hos mig satte det ikke gang i nogen fødsel men jeg fik det meget bedre og det gjorde den sidste ventetid lidt lettere at holde ud.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er totalt målløs. Hold nu op en spøjs ting at overveje :D haha.. du er altså skøn :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan fortælle, det tilsyneladende ikke virker... Det virker tværtimod som om, han er blevet irriteret og nu ikke engang gider bevæge sig mere i dag.

Myth busted!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tvivler på effekten af lommelygte, men jeg får sjove indre billeder :P

akupunktur virkede ret godt på mig. Jeg kunne virkelig mærke, at det satte gang i modning, da jeg havde fået en tur et par dage før igangsættelse. Ikke nok til at jeg selv gik i gang, men jeg var åbnet nok til at de kunne lave hindeløsning på mig, og det havde de ikke forventet nogle dage før termin :)

Jeg prøvede også at spise ananas og drikke hindbærbladte, men det var der vist ikke nogen effekt af :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha hvor sjovt :D Du er sgu skør :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der mon noget nyt? Har du din lækre dreng i armene efter du fik spist lidt ananas ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min pige har jo vendt sig, og jeg læste så lidt om hvordan man kunne hjælpe baby til at få hovedet i bækkenet.. En af tingene var at bruge lys, fordi barnet vil søge mod det.. Meeen det er selvfølgelig noget andet end at sætte fødslen i gang ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Han ligger rigtigt og næsten helt fast, men ananassen hjalp heller ikke :(. Har til på tirsdag, så skal vi sættes i gang.

Måske man skulle afprøve nogle andre utraditionelle metoder...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror intet hjælper- det er et af de sidste uløste mysterier for os mennesker, hvorfor fødslen går i gang- og ville en lygte hjælpe, ville det så i modsætte tilfælde hjælpe at opholde sig i mørke ved en for tidlig truende fødsel? Næppe ;)

Jeg spiste også ananas og drak hindbærbladte og hvad ved jeg men baby kommer når den er klar :)

Og mht igangsættelse - kan godt forstå du gerne selv vil i gang men jeg tror ikke det betyder en dårlig fødsel eller at selv gå i gang er lig med en god fødsel.

Held og lykke med det hele!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har aldrig hørt om den eller prøvet den.

Men Ved mig virkede 4 skiver ananas og lille gåtur på knap 1 km - så gik vandet lige efter og jeg fødte Mie under 6,5 time senere

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men du ved jo reelt ikke om det var ananasen eller du var gået i gang anyways ;)

Jeg var helt sikkert gået igang alligevel for første del af slimproppen var gået og havde haft plukveer i en 6-7 timer det ellers ikke udviklede sig. Så vi joker med herhjemme at det var ananassen der fik det igang - da mange timers dødvande eskalerede voldsomt hurtigt efter jeg fik ananas (vandet gik og jeg fødte 6 timer og 20 minutter senere).

Nu tog jeg det også som BSB var ude i at have lyst til at afprøve diverse ammestue teorier, hvorfor jeg bidrog med at her kom fødslen lige efter ananas indtag

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var helt sikkert gået igang alligevel for første del af slimproppen var gået og havde haft plukveer i en 6-7 timer det ellers ikke udviklede sig. Så vi joker med herhjemme at det var ananassen der fik det igang - da mange timers dødvande eskalerede voldsomt hurtigt efter jeg fik ananas (vandet gik og jeg fødte 6 timer og 20 minutter senere).

Nu tog jeg det også som BSB var ude i at have lyst til at afprøve diverse ammestue teorier, hvorfor jeg bidrog med at her kom fødslen lige efter ananas indtag

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja selvfølgelig - og ananas skader jo aldrig ( og smager virkelig godt )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Underligt nok crawede jeg ananas bigtime til sidst i graviditeten og spiste flere dåser om dagen i flere uger ;) Men altså, ingen fødsel af det. Men de var virkelig gode, især sammen med Mathilde kakao :P

Det må være frisk der gør tricket for drak også en anseelig mængde ananas sodavand

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg har hørt det skal være frisk ananas så det må i huske næste gang ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg har hørt det skal være frisk ananas så det må i huske næste gang ;)

Det skal eftersigende være 7 hele ananas spist på meget kort tid (fortalte min JM mens vi ventede på veer ved Mi.) ;)

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER