Oprettet February 27, 2015 Jeg har snart fødselsdag (endda en rund en af slagsen), så sidder og fifler lidt med en ønskeseddel og mangler lidt inspiration. Vil I vise jeres? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2015 Jeg bliver snart 30.. men har ikke de store ting på min ønskeliste.. det er for det meste ting til CE jeg ønsker mig. Men der kan nævnes: *Sengetøj (140x220) - 2 sæt - Bomuld/satin *Michael Kors Ur *Årets Nissepar 2015 fra Rikki Tikki Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2015 Jeg bliver snart 30.. men har ikke de store ting på min ønskeliste.. det er for det meste ting til CE jeg ønsker mig. Men der kan nævnes: *Sengetøj (140x220) - 2 sæt - Bomuld/satin *Michael Kors Ur *Årets Nissepar 2015 fra Rikki Tikki Hey hyggeligt at se dig herinde :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2015 Smykker lækkert tøj oplevelser sengetøj håndklæder hvis det er et stel af tallerkner, glas eller lignede du samler på Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2015 Jeg bliver snart 30.. men har ikke de store ting på min ønskeliste.. det er for det meste ting til CE jeg ønsker mig. Men der kan nævnes: *Sengetøj (140x220) - 2 sæt - Bomuld/satin *Michael Kors Ur *Årets Nissepar 2015 fra Rikki Tikki Dejligt at se dig herinde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2015 Jeg ønsker mig (til min fødselsdag i maj) Undertøj En ny læderpung Gavekort til ansigtsbehandling og produkter og mani/pedi hos den lokale hudplejeklinik Bøger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2015 Jeg ønsker mig, til min fødselsdag d. 20. marts, hvor jeg bliver 28: Strik til mama og mini Strikkemølle Rundpind 3,5 og 3 i 20 cm Glassugerør med knæk Retap glasflaske med Hvidt låg, 600 ml, + sleeve Økologiske (GOTS) hvide lagner til dobbeltseng (uden stræk) Royal Copenhagen sort mega mussel dybe tallerkner Penge til garn, penge til tøj Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2015 Penge Et super gavekort Garn/gavekort til hønsestrik (butik i Aalborg) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2015 Jeg bliver snart 30.. men har ikke de store ting på min ønskeliste.. det er for det meste ting til CE jeg ønsker mig. Men der kan nævnes: *Sengetøj (140x220) - 2 sæt - Bomuld/satin *Michael Kors Ur *Årets Nissepar 2015 fra Rikki Tikki Hold kæft det er godt at se dig herinde igen :glad :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2015 Tusind tak for hjælper! :D Tror jeg ender på disse: Mikrobølgeovn Creton Maison Bordskånere i grøn Kaj Bojesen Abe el. Gravhund Royal Copenhagen hvid riflet stel Fusion Speed Suit, str. M Penge Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2015 Hey hyggeligt at se dig herinde :kiss Dejligt at se dig herinde :) Hold kæft det er godt at se dig herinde igen :glad :kiss :loveshower Hvor er i søde.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites