Oprettet February 27, 2015 Havde åbenbart test dag igår... tossede imorges og glemte alt om at teste... og har så lige testet nu... Bare lige for at få det bekræftet.... Jeg er ikke den eneste der ser to streger vel?! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2015 Jeg kan også se den. Stort tillykke!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2015 :loveshower Tillykke :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2015 Mange tak... troede lige det var ønsketænkning... den ligger bare og bliver mere og mere fin tydelig... :heart Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2015 Den har da bestemt 2 streger.... Tag en ekstra om et par dage og se om der ikke er to fine streger indenfor tid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2015 Det første billede er et minut efter jeg har tisset på den... så de kom indenfor tiden.. så håber bare de bliver mere og mere tydelige... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2015 Tillykke :loveshower der er da slet ingen tvivl når stregen kom så hurtigt + er blevet så tydelig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2015 Der er så meget to streger - TILLYKKE :yay :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2015 Slet ingen tvivl. Stort tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2015 Tillykke med de 2 fine streger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2015 Ingen tvivl! Stort tillykke med den lille spire! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites