Oprettet February 23, 2015 Argh, har fået tandpine og det gør bare nas. Skal selvfølgelig have ringet til min tandlæge ASAP, men er der nogen der har fået ordnet decideret tandpine uden røntgen? Havde et hul der skulle have været lavet midt i januar, men pga hyperemesis så blev det ikke til noget. Er så bange for at det nu er blevet så stort at det kræver en rodbehandling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2015 Aner intet om det, men stort kram herfra! Hvor træls for dig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2015 Jeg fik taget røntgen da jeg var gravid med tvillingerne. Fik blyforklæde over maven. Så det kan lade sig gøre. Men øv. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2015 Havde helt glemt den her tråd. Klarede mig uden røntgen og skal ind og have lavet det sidste i morgen. Bliver allerede helt nervøs ved tanken. Hader tandlæger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2015 Havde helt glemt den her tråd. Klarede mig uden røntgen og skal ind og have lavet det sidste i morgen. Bliver allerede helt nervøs ved tanken. Hader tandlæger Dejligt det gik uden og pøj pøj i morgen! Kender godt følelsen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites