Besvaret March 6, 2015 Nu lykkedes det vist. :yay Og så fik jeg også lige lavet min første smiley :balloon Nr. to billede synes jeg han ligner Skipper Skræk fuldstændig :D Hvor er han da bare skøn!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2015 Hvor fin.. Og sjovt skipper skræk billede.. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2015 Hvor er han altså bare fin.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2015 Mange tak allesammen. Vi er ganske tilfredse med ham Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2015 I går havde vi besøg af en bekendt, der også er fotograf, så her følger lige et par af hans billeder af Elvira, der lige præcis er én uge gammel :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2015 Her er min skønne bettefis :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2015 I går havde vi besøg af en bekendt, der også er fotograf, så her følger lige et par af hans billeder af Elvira, der lige præcis er én uge gammel :) Hvor er hun bare skøn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2015 Her er min skønne bettefis :kuller Nej hvor er han altså bare lækker :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2015 I går havde vi besøg af en bekendt, der også er fotograf, så her følger lige et par af hans billeder af Elvira, der lige præcis er én uge gammel :) Ih hvor er de fine og hvor er hun kær! Vi får også besøg i morgen af en veninde der er amatørfotograf og skal tage nogle babybilleder. Her er min skønne bettefis :kuller SÅ FIN! Skønt billede. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2015 Tak skal I have ☺️ Og Kami, hvor er han da bare også sød og så skønne elastikker Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2015 Aaww hvor er de skønne allesammen :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2015 Årh hvor er alle jeres dejlige babyer bare for lækre!!! Nu kan man bare slet ikke vente længere selv!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2015 Lea 2.jpg Lea musen.jpg Lea og mor1.jpg Vores lille Lea :) Åh så fin og slet ikke så lille mere :P Det går bare så stærkt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2015 Åh så fin og slet ikke så lille mere :P Det går bare så stærkt :) DITTO! Det går så hurtigt! :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2015 Hvor er det dog bare nogle dejlige babyer I har fået jer!!! :-) ...hvor jeg dog bare glæder mig...♡ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2015 Her er vores lille datter Victoria.. Hold nu op jeg er forelsket :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2015 Hvor er hun sød Linomus :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites