Oprettet February 23, 2015 Hvad synes I om, at denne tråd kan være stedet, man lige lægger de første billeder af vidunderne op? Så har vi dem samlet på ét sted, og det synes jeg kunne være sjovt :). Åh, jeg elsker denne her tid :7himmel. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2015 God idé :loveshower Masser af dejlige bebser :wub Ih altså, nej kan snart ikke holde til det.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2015 Ha ha, jeg har det på samme måde, Emilie :loveshower. Det er som om, der er et springvand inde i maven, som sprøjter forventning, glæde, skræk, rædsel, lykke, nervøsitet og så lidt mere lykke ud i hele kroppen :loveshower. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2015 Ha ha, jeg har det på samme måde, Emilie :loveshower. Det er som om, der er et springvand inde i maven, som sprøjter forventning, glæde, skræk, rædsel, lykke, nervøsitet og så lidt mere lykke ud i hele kroppen :loveshower. Præcis :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2015 Så er jeg ved en computer og har fået overført de billeder jeg selv har. Så nu må det være tid til trådens første billeder. :glad Det er åbenbart stadig nogle meget store filer jeg har fået lavet, så det bliver lige over nogle flere indlæg. :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2015 Vi kalder hende Frøken Tortilla. :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2015 Lige et sidste.... Her er der bare total slukket.... :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2015 Jeg kan ikke holde det ud! Hvor er hun bare SØD, og med det fineste hår og det lille ansigt, åååh, altså hun er for dejlig :loveshower . Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2015 Hvor er hun bare SØD!!! :baby1 :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2015 Enig hvor er hun skøn. Åh hvor jeg glæde mig. 5 uger endnu.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2015 Åhhhhr, hvor er hun YNDIG, Malene :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2015 Hold nu op hvor er hun lækker!!! :kuller :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2015 Nej hvor er hun bare lækker.. hende kan i i hvert fald godt være stolte af.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2015 Hvor er I søde alle sammen. Tak. Må indrømme at jeg da heller ikke helt kan stå for hende. ..:wink Glæder mig til også at se jeres små når de melder deres ankomst. :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2015 Nåhr, hun er bare for nuser. Hvordan er det man lægger billeder på? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2015 Misundelse :kuller :balloons :balloon :baby2 :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2015 Nåhr, hun er bare for nuser. Hvordan er det man lægger billeder på? Jeg ved kun Hvordan man gør det fra en computer. Der skal man trykke på knappen ved siden af tilføj besvarelse og så kan man tilføje billeder fra en mappe på sin computer.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2015 Her kommer mit forsøg med et par billeder. Ved ikke om det lykkes... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2015 Nææ, der sker ikke en skid. Den eneste knap jeg kan se ved siden af Tilføj besvarelse knappen er "Brug fuld editor". Det gjorde jeg og vedhæftede billederne som fil, men det ser ikke ud til at fungere. Er det fordi jeg skal bruge en anden browser? Jeg bruger Google Chrome. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2015 Nu lykkedes det vist. :yay Og så fik jeg også lige lavet min første smiley :balloon Nr. to billede synes jeg han ligner Skipper Skræk fuldstændig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites