Caroline77

Ventetøj

15 indlæg i dette emne

Ladies

Hvor køber du dit ventetøj? Jeg synes der er mange web butiker men næste ingen fysisk butiker hvor du kan bare går og prove tøj. Hvad synes du om det? Er du glad for web butiker eller....?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg købte alt mit i h&m - klarede mig med 2 par jeans, 4 trøjer, 2 par korte leggings og 1 langt par samt 1 par strømpebukser.

Kunne godt have passet mit alm tøj hele vejen igennem - men syntes det var rart fra uge 20 ca at have noget der hjalp med at aflast maven og så synes jeg at mavsen så smukkest og finest gravid ud i gravid trøjer.

Håber du finder det du drømmer om

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også købt alt mit i h&m :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg handler også i h&m både webshop og fysisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for det

Var du glad med farver og alt fra H&M fordi jeg synes at de har ikke så meget....

Plus, var du ikke bange at bestile noget fra webshop? Man ved aldrig hvordan man ser ud i tøget specielt under graviditiet....

Køber du i webshop fordi der er ikke så meget på fysisk market eller fordi du kan lide købe tøj på den mode?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for det

Var du glad med farver og alt fra H&M fordi jeg synes at de har ikke så meget....

Plus, var du ikke bange at bestile noget fra webshop? Man ved aldrig hvordan man ser ud i tøget specielt under graviditiet....

Jeg er meget glad for farver og alt det jeg har fra h&m. Men jeg har heller aldrig været sådan en der bruger mange farver på mit tøj.

Nej er ikke bange for af bestille noget i deres webshop. Men kender også en del til størrelserne og det fra den fysiske butik i forvejen jo.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er glad for mamalicious. Desværre synes jeg efterhånden det er svært at finde fysiske butikker efterhånden, som har det. Så jeg køber over webshop. Mener det er gratis at returnere hos dem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er nogle fysiske butikker i Kbh - ved ikke lige hvor du bor henne?

Synes HM er ok- men kommer an på hvad krav du har? Altså på mit arbejde kan jeg ikke troppe op i leggings og tunika så jeg synes meget godt om siden asos.com, de har en del meget flot ventetøj synes jeg, mange flotte kjoler etc.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er glad for mamalicious. Desværre synes jeg efterhånden det er svært at finde fysiske butikker efterhånden, som har det. Så jeg køber over webshop. Mener det er gratis at returnere hos dem...

:ditto

Som regel sidder det i øvrigt fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været fint tilfreds med h&m. Ikke det største udvalg, men det har været ok til mit behov. Langt hen ad vejen har jeg kunne bruge mine almindelige bluser og kjoler, så det har mest været bukser, jeg har investeret i :)

Har btw lige set at babysam er begyndt at føre mamalicious i nogle af deres butikker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er glad for mamalicious. Desværre synes jeg efterhånden det er svært at finde fysiske butikker efterhånden, som har det. Så jeg køber over webshop. Mener det er gratis at returnere hos dem...

  

:ditto

Som regel sidder det i øvrigt fint :)

Helt enig! :) Har købt nogle bukser fra Mamalicious. Da jeg var i tvivl om størrelsen bestilte jeg dem bare i to størrelser. Dem der ikke passede røg retur. Der var gratis retur, de medsendte returlabel, og pengene gik tilbage ind på min konto meget kort tid efter. Det, synes jeg, fungerer super fint.

Har en enkelt gang været i H&Ms mama afdeling. Fik kuller af at alt hang så tæt, 100 m kø til prøverummet, og så kommer jeans kun i en ben-længde, som bestemt ligner noget der er løgn til mig (bruger normalt længde 34 i jeans), så det virkede ikke rigtigt for mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Zalando har også efterhånden et rigtig fint udvalg af ventetøj, og der er det også gratis at returnere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ladies

Hvor køber du dit ventetøj? Jeg synes der er mange web butiker men næste ingen fysisk butiker hvor du kan bare går og prove tøj. Hvad synes du om det? Er du glad for web butiker eller....?

Ved ikke om det stadig er relevant med et svar, men babysam butikkerne er begyndt at forhandle mamalicius ventetøj (muligvis stavet forkert). Så der købte jeg de første par ting så jeg kendte min størrelse og så har jeg bestilt resten via zalando som også forhandler det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klart Mamalicious

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER