FruLB

Kæmpe glæde.. en snert af panik

11 indlæg i dette emne

Hej I skønne kvinder!

 

Jeg har brug for lidt erfarings input, så håber I kan hjælpe :)

 

Idag er jeg 3+4, og har lavet denne fine GT her til morgen :wub

post-11016-0-37730000-1424522144_thumb.j

 

Sammen med en gigant glæde, kan jeg mærke en snert af panik og usikkerhed brede sig.

Egentlig, så skulle min menstruation komme på tirsdag, så jeg ved godt at det er tidligt at teste :oops  Siden torsdag morgen har jeg haft mega kvalme, meget ømme bryster og fornemmelsen af at menstruation var lige oppe over :wacko Nu står jeg så med en positiv test, som jeg ikke ved om jeg kan stole på, fordi det er så tidligt, menstruationslignende smerter og en ikke så rar kvalme. Er lidt i tvivl om det er min psyke der spiller mig et puds, fordi jeg umiddelbart tænker, at det er meget tidligt at have kvalme.

 

Er det normalt at have de her mens lignende smerter sammen med en rimeligt positiv GT?  Nogen der har oplevet tidlige symptomer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder helt normalt, inklusive panikken  :) stort tillykke med graviditeten, meget fin streg på testen så der er slet ingen tvivl. Held og lykke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dine symptomer lyder helt normale - tilykke med graviditeten :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt normalt - tillykke :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt normalt! :) Her kan jeg snakke med, for det er kun halvanden uge siden jeg prøvede det. Havde kraftige menssmerter 3+3 - 3+5, så jeg gad ikke engang at teste for 4+1, hvor den var positiv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For pokker glemte et tillykke! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke :loveshower

Muren ift graviditet føles for mig næsten ens, så du skal ikke være bekymret :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du lyder som om du er gravid :yay  - og lige nu er testen da et tydeligt bevis! Krydser for at spire bliver siddende til efter tirsdag  :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan havde jeg det også. Jeg købte en varmedunk kort efter jeg stod med en positiv test, og min lænd var lykkelig for den det meste af første trimester ;)

Stort tillykke :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for svar piger :kram  Det giver lidt ro i tankerne, at læse at der er andre der har prøvet noget lignende :)

Håber godt nok også at spiren holder ved :goodluck  jeg vælger at tro på, at symptomerne er et tegn på at spiren er ved at sætte sig godt fast :P 

 

Tricket med varmedunken er afprøvet, og det er absolut en vinder :tak  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER