Valbymus

må have lidt hjælp.

9 indlæg i dette emne

Beklager på forhånd ..

Jeg fik mens d. 7/2 og er nu på CD 11 hvor jeg her til morgen havde (UTROLIG) meget slim, måtte tørre mig flere gange og det var sådan lidt brunt samtidig (nærmest som om det var blandet med gammelt blod).. manden og jeg sexede igår aftes CD 10, (forventer ÆL i morgen).. -jeg har aldrig prøvet det før... og nu har vi ellers prøvet LÆNGE

Men er der nogen af jer der har prøvet noget lingene.. ??

Del dette indlæg

Jeg tænker det kan være restsnask fra sex, det har jeg ihvertfald med jævne mellemrum (det er dog klart)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var meget tykt og elastisk :-\ og det var efter jeg havde været i bad.. (Måske en vigtig detalje)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har hørt, at man godt kan pletbløde lidt ifb. ÆL. Og med den elastiske slim, kunne det vel godt være ÆL nu?! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kunne det godt (det ville kun være 1 dag før tid..) men det er godt nok meget og det fortsætter.. Har lige været på toilettet.. Og det var præcis det samme..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kunne det godt (det ville kun være 1 dag før tid..) men det er godt nok meget og det fortsætter.. Har lige været på toilettet.. Og det var præcis det samme..

Meget slim? Eller meget brunt? Meget slim er kun godt og et tegn på ÆL, mens det brune er lidt mærkeligt. Men kroppen er jo bare mystisk nogle gange :unsure Tænker også, at din mand måske har ramt din lidt 'hårdt' ifb. sex? Det kan nogengange godt give lidt slid/rifter/blod...... men altså, jeg gætter bare.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm.. Mest meget slim.. Og jeg har selvfølgelig ikke taget en ÆL test denne gang.. :-/

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil tro, at det er ÆL slim så :) Måler du evt din temperatur? Så vil du kunne bekræfte, om det reelt var ÆL om et par dage. Og ellers bestiller vi bare en positiv G-test til dig om 14 dages tid :D :bd :bd

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej desværre.. Jeg ligger en bestilling ind..!!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER