Besvaret June 14, 2013 Jeg er gået i gang med (endnu) et evighedsprojekt ;) Et hæklet tæppe i regnbue farver :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2013 skal vi ikke se de der bryllupsinvitationer??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2013 Jo når jeg ved at alle har modtaget den ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2013 Eeeeeej, hvor ER du dygtig :yay Du kunne sagtens lave en hobbyforretning ud af personlige brødkurve og sengesæt med navn :) :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2013 Eeeeeej, hvor ER du dygtig :yay Du kunne sagtens lave en hobbyforretning ud af personlige brødkurve og sengesæt med navn :) :respekt Tusind tak skal du have :) Hader at sy af pligt, så det bliver nok aldrig en mulighed ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2013 Ih hvor er du dog utroligt dygtig! Jeg gad virkelig godt kunne bare 1/10 af det du kan! Wauw :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2013 Ih hvor er du dog utroligt dygtig! Jeg gad virkelig godt kunne bare 1/10 af det du kan! Wauw :) Man kan lære mange ting :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2013 Skønne glimmer futsko. Mit første hækleprojekt efter mønster OG diagram! Jeg er lidt stolt Desværre er de for store, så måske de ryger i bunken af julegaver.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2013 Skønne glimmer futsko. Mit første hækleprojekt efter mønster OG diagram! Jeg er lidt stolt Desværre er de for store, så måske de ryger i bunken af julegaver.. ej hvor er de fede :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2013 Skønne glimmer futsko. Mit første hækleprojekt efter mønster OG diagram! Jeg er lidt stolt Desværre er de for store, så måske de ryger i bunken af julegaver.. Hvor er de fine :) :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2013 Hvor er de fine :) :respekt Tusind tak :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2014 Bum bum! Det er godt nok lang tid siden jeg har opdateret herinde :blush Der er sket lidt på den kreative side de sidste par måneder, og vil se om jeg kan få opdateret med de ting jeg har lavet :) Test bluse til mig selv for at afprøve mønstret :) "Sailor" Kjole til mig selv. Med ror og lille logo i rød glitter strygestof :) Tørklæde til min veninde i julegave med en masse af mine små logoer på :) "Alice i eventyrland" kjole til mig selv med guldtryk på bryst, ryg og langs kanten Bryst: Ryg: Langs kanten: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2014 Hæklet elg til min veninde i julegave :) Små hæklede julehjerter: Kjole med blonde ærmer til mig selv: Hæklede "vat"rondeller. jeg bruger dem til at vaske make up af med :) Hæklet nålepude til veninde i julegave. Der er ståluld indeni for at slibe nålene :) Hæklet sløjfe på et hår elastik :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2014 Fed kjole med tryk - det ser vild prof ud! :glad Og super fin nålepude! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2014 Fed kjole med tryk - det ser vild prof ud! :glad Og super fin nålepude! Tusind tak :kiss :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2014 Wow du er godt nok fiks til både at sy og hækle :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2014 Du er så fårking krea, hvor der dig havde dit talent. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2014 Du er så fårking krea, hvor der dig havde dit talent.Tusind tak skønne :kissDu kan sagtens lære. Hvis jeg kan, så kan du også :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2014 Det er godt nok en sjov nålepude, hvor er du kreativ :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2014 Det er godt nok en sjov nålepude, hvor er du kreativ :) Tusind tak :) Nålepuden er meget lidt køn :D Men modtageren elsker den, og det er det vigtigste ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Vi støver lige denne her af igen ;) Må snart overvinde dovenskaben og lave noget til baby. Jeg har pt fået klippet 2 par bukser i str 50/56. Vil dog have klippet noget mere så det hele bare skal fræses igennem maskinerne ;) I går slog jeg 205 masker op til et tæppe til baby. Jeg strikkede 3 pinde, og ville så lige strække det ud. Bum, og så knækkede garnet! Så nu er det trævlet op og bliver så slået op igen når jeg orker ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Jaaaaaa flere fine ting fra wonderland :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Jaaaaaa flere fine ting fra wonderland :loveshower Hvor er du sød :kram2 Indtil videre er der klippet 5 par bukser, og tror ikke jeg er færdig endnu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites