Besvaret March 7, 2015 Hej de damer. Logan har fået skoldkopper, så jeg ved ikke hvor længe jeg bliver der i dag. Jeg tænker lidt at det er en dum ide, at tage ham med, med de gravide som er der osv. :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 Håber i får en fantastisk dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 Hav en skøn dag, piger. Øv jeg ikke kan komme med :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 Tak for en dejlig dag piger! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 Haha åh søde Luna! Hvor lang tid gik der? Hun klarede simpelthen så flot i dag! Hende hører man godt nok ik meget til... Er selv lige kommet hjem til de gamle igen, hold op mand jeg synes at turen hjem var lang i forhold til derop... Men hele køreturen værd! Nøj hvor har det været hyggeligt at snakke med jer alle! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 Jeg håber I har haft en hyggelig dag :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 Vi siger også tak for en dejlig dag :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 Også tusind tak herfra, i er altså skønne!! Ville ønske jeg kunne være blevet noget længere, men batterierne var flade :D :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 Tak for i dag.. Jeg er virkelig glad og træt! ❤ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 Herfra siger vi også mange tak for en max hyggelig dag. Det var så hyggeligt at møde jer alle sammen og få sat nogle rigtige mennesker bag navnene P.s. opskrift på kage kommer snart, men bliver nok først i løbet af næste uge Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 Tak for i dag dejlige kvindfolk! :loveshower jeg skal nok være i bedre humør næste gang :D hold op en downer jeg var i dag :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 Jeg siger også tak for en hyggelig dag. Det var dejligt at se både kendte og nye i dag :) Og jeg er også godt brugt - godt det er søndag i morgen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 Der var bare LIGE hvad jeg trængte til!!!! :D tak for i dag tøser! Jeg synes du klarede det rigtig godt jaq :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 Jeg håber I har haft en hyggelig dag :kuller Det havde vi helt bestemt, så du skal da med næste gang!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 Håber i får en fantastisk dag Tak søde Maria! Hvornår skal du med? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 Det havde vi helt bestemt, så du skal da med næste gang!! :kram2 :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 Hav en skøn dag, piger. Øv jeg ikke kan komme med :( Tak søde ven - men kommer du ikke med til Troldhede så? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 Tak søde ven - men kommer du ikke med til Troldhede så?Det kunne være hyggeligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 Det kunne være hyggeligt :) Yay!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 Der var bare LIGE hvad jeg trængte til!!!! :D tak for i dag tøser! Jeg synes du klarede det rigtig godt jaq :) Enig i det sidste. Jeg lagde i hvert fald ikke mærke til det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 Hun sov de sidste 35min til Sørvad (Svigerforældrene gav aftensmad) og har bare været i hopla siden! her blev der snakket meget om Teower (Theodor) på vejen hjem også ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 Er der møde i Troldhede? Hihi det er vi i hvert fald ved at finde ud af - har du ikke nærlæst overskriften i den anden tråd der lige er oprettet? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2015 Hihi det er vi i hvert fald ved at finde ud af - har du ikke nærlæst overskriften i den anden tråd der lige er oprettet? Fandt den straks bagefter! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites