anonym1234

Er jeg gravid?!! råd modtages med kyshånd

8 indlæg i dette emne

Hej Jeg har i de seneste par dage haft meget ømme bryster, kvalme, en stikken i maven, træthed og Jeg syntes Jeg skal tisse mindst hver anden time. jeg er på P piller men de jo ikke 100% sikre. Jeg er kun 16 og kunne godt bruge et par råd. Tak på forhånd(:

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja tag en test..... Og snak med en voksen du stoler på om det, synes ikke det er noget man skal stå med alene når man er så ung

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tag en voksen du stoler på med til lægen og få dem til at teste dig med det samme, skulle den så være positiv så kan i med det samme få en snak om alle muligheder for dig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

En test er vejen frem. Tør du ikke selv købe en i Rema eller på apoteket, kan de bestilles på nettet.

Del dette indlæg

Annonce ♥

P-piller er næsten 100% sikre, hvis du tager dem rigtigt (dvs. ikke glemmer nogen, ikke kaster nogen op osv.) Har du fået din mens som forventet?

Gå ned og køb en test i den nærmeste butik og tag den. Den vil højest sandsynligt være negativ, og så kan du slappe af igen. De test de laver hos lægen er af samme type :)

Kroppen kan lave alle mulige mærkelige krumspring fordi man får tænkt over tingene. Kvinder der f.eks. GERNE vil være gravide er indendørs verdensmestre i at over-analysere deres krop og kan faktisk få alle slags symptomer kun for så at få mens alligevel bagefter.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak For hjælpen(:

Har du fundet ud af noget?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER