Dorthe

Så er vores hund opereret :o(

82 indlæg i dette emne

Øv :(

Men det var nok det bedste for ham :(

Tanker og kram herfra

Del dette indlæg

Har det bedre med det hele nu, men hvor er det mærkeligt ikke at have ham til at ligge og snorke under sofabordet lige nu :(

Ved det lyder mærkeligt, men vi har allerede snakket om, om vi skal have en ny hund. Det er vi nået frem til, at det skal vi. Den kennel hvor Balder kommer fra, der bliver der født hvalp inden for de næste 14 dage, så de vil være klar omkring påske. Vi kan ikke undvære og have hund, manden mangler en til jagt og jeg mangler min tryghed, når jeg er alene hjemme om aften. Ved godt det lyder mærkeligt, at vi allerede snakker om det nu, samme dag som vi lige har fået en aflivet.

Det er ikke mærkeligt, da jeg var mindre købte mine forældre altid en ny hund indenfor en mdr, savnet var simpelthen for stort :blush

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har det bedre med det hele nu, men hvor er det mærkeligt ikke at have ham til at ligge og snorke under sofabordet lige nu :(

Ved det lyder mærkeligt, men vi har allerede snakket om, om vi skal have en ny hund. Det er vi nået frem til, at det skal vi. Den kennel hvor Balder kommer fra, der bliver der født hvalp inden for de næste 14 dage, så de vil være klar omkring påske. Vi kan ikke undvære og have hund, manden mangler en til jagt og jeg mangler min tryghed, når jeg er alene hjemme om aften. Ved godt det lyder mærkeligt, at vi allerede snakker om det nu, samme dag som vi lige har fået en aflivet.

Først en masse :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Og så nej.... det er bestemt ikke mærkeligt!! Vi har også snakket om herhjemme, at hvis vores hund skulle aflives, skulle vi have en ny HURTIGST muligt.... Det dulmer sorgen, og man får en dejlig lille hvalp at koncentrere sig om... Så tvært imod, jeg tror det er sundt at i allerede nu kan tænke i de baner!

Og hvor heldigt at i kan få en hvalp fra samme kennel! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er ikke mærkeligt, da jeg var mindre købte mine forældre altid en ny hund indenfor en mdr, savnet var simpelthen for stort :blush

Sidste gang fik vi også hund hurtig igen. Fra vores gamle hund blev aflivet, der gik der en uge, så var vi ude og kigge på Balder :)

Først en masse :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Og så nej.... det er bestemt ikke mærkeligt!! Vi har også snakket om herhjemme, at hvis vores hund skulle aflives, skulle vi have en ny HURTIGST muligt.... Det dulmer sorgen, og man får en dejlig lille hvalp at koncentrere sig om... Så tvært imod, jeg tror det er sundt at i allerede nu kan tænke i de baner!

Og hvor heldigt at i kan få en hvalp fra samme kennel! :)

Vi ville gerne have fra samme kennel igen, da de laver nogle gode jagt hunde derude.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stakkels hund!

Er virkelig ked af det, på jeres vegne! :(

Vores Balder blev også aflivet for 2 år siden, det er aldrig nemt!

Stort kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her på denne vor side af himlen findes et sted kaldet Regnbuebroen. Når et dyr, som har stået et af os mennesker særlig nært, dør, rejser det hen til Regnbuebroen. Dér er grønne enge og bakker, så vore særlige dyrevenner kan løbe rundt og lege sammen. Der er masser af mad, vand og solskin, som sørger for at vore venner er glade og har det godt.

Alle dyr, som engang var syge og gamle, får deres styrke tilbage. De som var skadede eller lemlæstede bliver gjort hele og stærke igen, præcis sådan som vi husker dem og mindes dem, som de var engang. Dyrene er glade og tilfredse på nær een enkelt ting; alle som een savner de deres kære, som engang var dem nær, og som de måtte lade tilbage.

Sammen løber de og leger; men den dag kommer, da et af dem med ét stopper op og ser hen mod horisonten. Blikket er klart og opmærksomt, kroppen begynder at skælve. Pludselig begynder dyret at løbe bort fra gruppen, det næsten flyver henover det grønne græs så hurtigt, som dets ben kan bære det.

Det har set dig, og når du og din specielle ven endelig mødes, omfavner I hinanden i glædeligt gensyn for aldrig nogensinde mere at skilles. De glade kys nærmest regner ned over dit ansigt, dine hænder kærtegner igen det elskede dyr, og du ser endnu engang ind i disse dit dyrs trofaste øjne. Alt for længe var det borte fra dit liv; men aldrig et øjeblik fra dit hjerte.

Derpå krydser i Regnbuebroen sammen…

:boo :boo :boo :boo :boo :boo

Takker for dagens tudetur - hvor er det en smuk forklaring :)

Den er lige copy pastet til en dag, hvor jeg lige står og mangler den historie.

Del dette indlæg

Annonce ♥

P har fået en tid ved dyrlægen i dag kl. 14.30 :( Så der bliver vores dejlige hund desværre aflivet.

Synes der er fornuftigt, at I allerede kigger efter ny vapser - det hjælper til at kunne overskue tabet :)

Men det vil altid være hårdt.. Op med humøret - glæder mig til at høre mere om den lille nye vapser :)

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER